Sõrmed sügelevad -- juuni 2016

Tahaks miskit kirjutada. Tahaks jälle kirjutada!

Aga millest ometi? Vihma kallab, roos pudeneb, maasikad õitsevad, kohv lõhnab kruusis. Ja vaikne on - kell on 9 hommikul, kõik on tööle-kooli läinud, ja mul on vaba päev. Reede!

Uuemaid uudiseid lapserindelt:

  • Mingil öösel peale pooletunnist jonnimaratoni öeldi mulle: "Mamma, sa tohid mu banaanipeole tulla, sest sa kuulad mind."
  • Ta oskab ilma abiratasteta jalgrattaga sõita!!!
  • Enamasti ta lubab-pakub oma asjadest nt ampsu võtta või natuke mängida vms. Aga hiljuti, kui küsisin ta banaanist ampsu, siis ütles mulle "õpetajahääle ja -zhestidega": "Ei, mamma, igal ühel on enda oma. Tule, tule kööki ja võta enda oma. Tule, ma näitan." :)



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt