ise tehtud, hästi tehtud ;)


Õues on sügis, kuigi Londonis sadas täna lund.


Mmmmm.. minu tänane õhtusöök


8% jogurt pole just päris igapäevane asi. :) Aga tänu sellele meenus, miks mulle kunagi jogurt maitses! Njämm. Päris asi.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
klunks!

kala!

klunks!

:)
MUHEDIK ütles …
Onju, kui kala on lahja siis on see rammus jogurt ju päris omal kohal
MUHEDIK ütles …
A mis lumi, kus on lumi, isegi meil pole veel lund. Kas Sa oled jälle Londonis?
mrt ütles …
Mitte mina. Sain lihtsalt ühe üli-elevil kõne eile Londonist. :D A Hispaanias sadas kah eile lund!!!
elfriide tramm ütles …
internatsionaalne multitaasking apprõutš on igati lahe, eriti, kui see on osaliselt imaginaarne - seetõttu on informatsiooni multilateraalne availabiilsus ainult tervitatav :P
elfriide tramm ütles …
a forell v lõhe pole iialgi lahjad :D


su blogis on täna eriti head passvordid - undom ja repts
mrt ütles …
misasja??? mis puhul need apprõutšid ja asjad? mis ma jälle tegin..:P
elfriide tramm ütles …
:)))

no sa oled asjade hetkeseisu sellisele tasemele manageerinud, et teadsid, et londonilinnas oli kardinaalselt erinev ilmaprotsessi dünaamika :P
elfriide tramm ütles …
krt "asjade hetkeseisu" asemel oleks "professionaalse ja elukorraldusliku hetkeseisu" parem olnud :D
MUHEDIK ütles …
eee, tahaks ka osata:) Kus maal ja kus linnas nii peent keelt saaks omandada? Mure suur, tahaks ikka kõigis seltskondades kaasa rääkida:D
elfriide tramm ütles …
tuleb lihtsalt rakendada oma personaalset kreatiivsust, mida siis empiirilise elukogemuse taustal saaks vajalikul määral situatsioonitealikult transformeerida ja see siis lingvistilisse initsiatiivi konverteerida
mrt ütles …
heldene aeg. millega mu pisike armas kalablogi selle ...logorhhöa... ära teenis?
elfriide tramm ütles …
ma enam ei tee :)
ma olen lihtsal veidi ületöötanud :)
kui külla tulen, palun ka head kala :)
mrt ütles …
aga noh, et palun siis ka tulla! :) ooooooooootan.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt