Quizzzzz

mida või keda tähistab sõna kukubuuru?

Vihjeks - pigem nagu "mis". Ja ausalt öelda ma ei tea, kas see päris niimoodi kirjutatakse, aga häälduse järgi kirjapanduna näeb ta just selline välja.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
kookaburra on miski austraalia lind. eee... või oli see loom? ei, ikka lind..
MUHEDIK ütles …
aga kui mis, siis ehk hoopis kivi või mägi? :)
MUHEDIK ütles …
a äkki on hoopis mingi magustoit? meenutab küpsisepuru:)
mrt ütles …
Hehee, head variandid. :)

* mulle meenus ka see lind. aga pole.

* muhedik on õigel teel. aga vihjeks võin öelda, et see pole eriti nagu "asi". vähemalt mitte nii konkreetselt.

* jajaa, ja kui öelda soome lapsele kummipuru, siis läheb ta elevile, ja tahab nätsu saada. aga kummipuru pole mitte seesama asi, mis purukummi. ehk et - kõlada ju võib, aga tegelikult pole.
MUHEDIK ütles …
no ei maksa siis inimesi piinata:) ah, et siis ikkagi söök vä? mingine pirukas?
elfriide tramm ütles …
mingi sündmus, mille puhul saab mingit magustoitu?
elfriide tramm ütles …
no misasi see sinu koogipuru siis on lõppude lõpuks? :)
mrt ütles …
vihje 2:

üks mu töökaaslane teatas peale väsitavat tööpäeva, et tema läheb nüüd koju, ja siis tema sätib endal olemise mõnusaks, ja siis tema on kukubuuru.
elfriide tramm ütles …
laiskloom?

pesas-keras mõnusasti?

jokkis?
mrt ütles …
soe - soojem - täitsa soe. aga mitte päris.
elfriide tramm ütles …
miuke neist see täitsa soe on?
MUHEDIK ütles …
pea:))
sellel õrritajal.
ja ma lähen ka nüüd kukabuuraks:)
vaatan mäände asend enim sobib
mrt ütles …
laiskloom? - soe

pesas-keras mõnusasti? - soojem

jokkis? - täitsa soe, st peaaegu
mrt ütles …
vihje: kõik senised kommentaarid on väga rikkumata mõtlemisega inimeste antud.
elfriide tramm ütles …
umbjoobes? purjus?
mrt ütles …
PILVES!
siin on see ju lubatud. ja kui su üle 50-aastane kolleeg teatab, et tal on sellest stressist nii siiber, et ta läheb reedel koju ja gets stoned, siis... on see normaalne. no ja antud juhul see konkeetne kolleeg nimetab seda kukubuuru'ks.
elfriide tramm ütles …
aaaaaaaaaa

a tead, sellega on nii, et kui sa ise mingit asja ei harrasta ega kokku ei puutu, siis ei tule lihtsalt selle peale :). ma kujutan ette, et kui ma mõnele inimesele ütleks, et ma olin nii stressis ja tööst väsinud ja kui koju läksin ja vihma sadas, siis läksin õhtul..... siis ta kindlasti ei arvaks, et lause lõpeb sõnadega "vihmaga jooksma" :).
mrt ütles …
:D a sa ilmselt ei keksi ka mööda kontorit ringi ega huilga "jooksma-jooksma". :D

aga jah, kui ise ei tee, siis ei tule selle peale... kuigi kui tead, siis paistavad mõned asjad teises valguses ja saab selgemaks, et miks just nii. selgitab tujukust näiteks.
elfriide tramm ütles …
issus... ta teeb nii vä? :O

aga tegelt... kui mõelda.. siis on natsa kurb. ootamatu isegi mu jaoks.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt