list

kiire-kiire-kiire.

nädalavahetuse pildid üles panemata
blogisse kirjutamata
fotoka manuaal läbi lugemata
voodipesu õmblemata.. ikka veel!!!
ba redig. variant tegemata, köitmata, saatmata. piinlik juba.

aga... e seltskond on liiga meeldiv. ning tööpäevad kaugelt üle normaalsuse piiri pikad. sedapsi ju ei jõuagi midagi tehtud.

ja siis! ja veel!
see ettekanne, ülevaade eestist kui investeerimiskeskkonnast. jeerum, alles oli mai keskpaik, kui ma selle ülesande sain ja nüüd juba vähem kui kuu jäänud. :( ma vist natuke kardan ka seda. enamgi veel - ma ei ole üldse kindel, et see gdp/mt on asi, mida ma ikka väga-väga oma ellu tahan. kas *** on see firma, kus ma töötada tahan...
segadus suurem kui varem.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt