mine p-p-poooodi (mitte bensiinijaama)

statoilil on vist liiga palju kliente, tundub, et ta tahab osadest lahti saada.

kõigepealt "muudeti tootevalikut" - loe: korjati müügilt ära kirsicroissantid! ei tea, mida ma nüüd siis ommigukohvi kõrvale sööma peaksin?! olen nördinud. prantsuse šokolaadikook ei kompenseeri seda kaotust kuigivõrd, kuigi maitses ootamatult hea.

ja veel. tänasest peab kilekoti eest maksma. olen jahmunud - selleks, et ma nende logoga ringi kõnniksin, pean ma peale plekkima? pean muidugi möönma, et keskkonnasäästlikkuse ja loodussõbralikkuse argumendid jõuavad minuni ka ilma erilise teavitustööta, ja tegelikult on see tähtsam kui minu ajutine ebamugavus nt jogurtit näpus tassida.

siiski, miks see mind häirib? sest erinevalt autoomanikest ei ole mul tagaistet, kuhu asjad käest poetada, vaid ainult käekott ja kaks jalga. olin piisavalt naiivne, et arvata, et ka jalakäijad võivad bensuka kliendid olla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt