Aitäh!

Minu isa on kapten suure laeva peal,

kõrgelt sillalt ta kõigil käske jagab seal:
"kuule tüürimees, hoia paremale sa,
muidu karile võime otsa sattuda!"

Mul on väike mängulaev,
lombivees ujub ta,
aga kui kord suureks saan,
siis ka minust kapten saab!

(allikas)

Ja paremat isa, kui mul, ei ole mitte kellelgi teisel! Ja vähe sellest, et ta on alati olemas (olnud), ja kõikide mu sõbrannade vaieldamatu lemmik, on ta ka igasugu kasulikke ja vähemkasulikke asju õpetanud, ja tõsiseid ja vähemtõsiseid asju teinud. Alustades mu kolmerattalisest jalgrattast ja ujumaõpetamisest ja lõpetades esimese tsirkuseskäiguga, mis jääb umbes samapaljude aastate taha. Nostalgia mõttes üks link ka. Nohjah, kaasaegsemaid asju ei saa ju rääkida. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
einoteate!!! :D:D:D

Populaarsed postitused sellest blogist

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt