urr

mina ei mängi, kui mulle ebaviisakaid kirju kirjutatakse! :(

ja üldse võiks meil siin stressimaandamisetuba olla. poksikoti, võrkkiige ja tomatitega, mida tohib sodiks pilduda.


ps. eile nägin unes, et olin mingis üüratusuures lennujaamas ega leidnud kuidagi oma väravat üles. jooksin mööda elevaatoreid, kohver järel ja küsisin paksude, tuima näoga neegrinaiste käest, kus on gate 11. vaheldumisi nuttes ja vihastades. keegi ei vastanud. nägin aknast, et korrus allpool, aga kuidas sinna saab, seda taas keegi ei teadnud.

ja takkapihta pole keegi mulle juba sajandeid öelnud, et ma näen hea välja. ju siis ei näe.
m.p.t.t. (mida polnudki vaja tõestada)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
phahh! ma just täna mõtsin, et kribaks sulle, et näed nii hea välja.. a siis mõtsin, et mis ma ikka, seda sulle nagunii kogu aeg öeldakse :D

a muidu - tead, et 11 on meisternumber, eks ;). ja üldse, kui iseendast kinni hoiad, siis ei lähe sahmimise sees kaotsi :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt