preisi idiootsus, aaria ülbus

et kui exceli tabeli suurust on muudetud, või veel hullem - kasutatud on näiteks freeze pane'i, siis on paanika lahti a la bitte die liste wieder auf die ursprüngliche form zurückbringen und erneut senden.

pluss. hmm, huvitav... rahvusvaheline firma, mille ametlik keel on inglise keel... ja mõni mees võtab ikka vabaduse suhelda vaid saksa keeles. ?! mõtisklen siin, kas mu eestikeelne vastus on ebaviisakas seepärast, et see pole inglise keeles või seepärast, et see on eesti keeles. mõlemal juhul paneb algne impulss vägagi kulmu kergitama.

sellegipoolest ma loodan, et kui ma kunagi viini lähen, siis on seal lisaks ilusale linnale ja heale muusikale ka sõbralikud inimesed.






(pildid - netist)

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ja vastasidki eesti keeles v?
me siis mõtlesime, et võix vene keeles vastu kirjutada :p
Anonüümne ütles …
muig. viisakalt ja asjalikult. aga jah, eesti keeles.
Anonüümne ütles …
(Y)
Anonüümne ütles …
nonii, hakkab pihta. ja ilmselt saan ma täna mööda päid ja jalgu nii et tolmab.
selgub, et eesti keele kasutamine on ebaviisakas. aint et.. kas see nagu kuidagiviisi ei taandu hitleri ideoloogiale, binaarsetele opositsioonidele, repressioonile?
MUHEDIK ütles …
Keeled olenemata kõnelejate arvust peaksid ju küll üsna võrdsed olema. Ja kuidas saab ühe keele kasutamine olla ebaviisakam kui teise.
Arusaamatu värk.
Anonüümne ütles …
Ei läinudki nii hullusti. Selgus, et nemad olid ebaviisakad ja mina tegin lihtsalt näpuka. :) Hea, kui keegi sinu poolt on ning oodatud lahing tulemata jääb. (kuigi, ma olin valmis!!!)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt