põrutavad uudised / selginemised

täna on märkimisväärne päev - selgusid mõned olulised kuupäevad.
  1. tln kontoris olen veel vaid kuu jagu tööl - 1. augustini
  2. rtm-i kontoris oodatakse mind aga augusti keskel; 18.ndal, kui täpne olla.
sinna vahele jääb pakkimine, kolimine ja kogu selle kupatuse ja mõttega harjumine. see viimane tundub neist kõige keerulisem, ning aja möödudes aina enam. mida konkreetsemaks asjad muutuvad, seda rohkem hakkab mulle päriselt "kohale jõudma", misasjaga ma hakkama sain. või et - mis asjadega ma veel hakkama pean saama! irrrrrrrrmus.

igatahes. mul on nüüd kohvrit vaja.
ja kaste. pappkaste.
ja kodu oma aknapealsetele aedadele ja muudele kaunitaridele. uhh. nanny needed!

uvitav on see, et (kõigist nendest irmsatest asjadest) kirjutades tuleb elevus ja vaimustus jälle tagasi. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
jajah, nanny ja anny ;P
Anonüümne ütles …
aitäh1 :)(#)
vaatab.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt