tundub, et liigub e. magusad kastid

tundub, et liigub isegi ootamatult kiiresti... ootamatult vääramatult. justkui oleks kogu see ettevõtmine rongina rööbastel veerema lükatud.
mnjah, nüüd jääb üle ainult vedurile hagu alla visata ja tempos püsida.

  • paberid alla kirjutatud (tegelikult juba eile)
  • kastid koju taritud (ei tea küll, kas neist jagub, aga algus seegi), enamik neist kalevi pralineeee ja tofeeee kirjadega ;)
  • ärasõidu kuupäev ära otsustatud (kõigi eelduste kohaselt on see 14. august. jaa, juba!!!!!!)
  • lahkumispidu korraldatakse mulle ka ;)

täna helistas uus ülemus. :) tundis huvi mu käekäigu vastu, pakkus abi ja oli muidu hästi tore ja soe. :) kui päris aus olla, siis tuli selline vahva elevus ja ootus kogu selle kupatuse peale alles nüüd, alles täna esimest korda sisse. lahedamat tunnet annab alles otsida. ja siis saatis tervele osakonnale meili, kus oli kirjas, et ma räägin (sic!) ladina keelt!!! eksole, vähe sellest, et kirjas oli muuhulgas ka itaalia keel, mis ajas mu meeleheitele, siis ka ladina keel. iiiiiiiiik. oi-jeerum-jeerum-küll... ootused on neil irrmus kõrgele aetud... selle kõrguse peale hakkab lausa kõht valutama.

no ja nüüd on mul ajakava, mis kisub koletihedaks kätte.
hagu vaja, hagu, ma ütlen! :D



Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Polügloti magusad kastid :)
Anonüümne ütles …
Nocu on oma Puhhi kõrval nii õnnelik, nii õnnelik :)
Anonüümne ütles …
pean'd hoogu... ikka moosi ja teed ka vahepeal, mudu läheb otsast kärssama :)

trumm ikka :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt