põrutav uudis

Hollandis on seadus, et igal korteril peab olema rõdu(!) ja hoiuruum (jalgratta jaoks)! I love it already! See on minu paradiis!

ja minu jaoks on sedasi, et kui mu nelja, natuke võõra seina vahel on juba lilled ja raamatud, siis..


aa! ja eriti veel siis, kui esimene kokkamine on ka juba seljataga, siis...



siin on juba kodu!

need mu lilled on pärit esimeselt turulkäigult, 3. päeval siinmail, siis.. siin on juba täitsa kodune. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
jaa, seda mulle k juba rääkis. lahe ju, onju. eriti rõdudearmastajale :)

a kodupilta? kui aval. ei taha, saab panna parooli alla :)
elfriide tramm ütles …
haaa!
haaaaaa!

aga ... sink ja šokolaad :D
a muidu leivale võib oliivioli tilgutada, kui võid ei taha - mõjub seedimisele heasti. eriti, kui toorest salatit kõrvale sööd. g ütles, et toorest ei imendu muidu vitamiinid ja kui õli paned, siis tõmbab see soolestikust ka toksiine ära.
MUHEDIK ütles …
Lilled ja rõdu:), hea söök. Vaade aknast - võimas. Ilus, valge puhas - hubane pesa.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt