eelõhtu

tomat. tänaval. toores.

need casoncellid või mis nad olidki. igatahes mitte pelmeenid.

ja mis sellest kõigest pärast sai. :)

muide.. kas teie teadsite, et ka kesk-euroopas on levinud tervitusviisiks põsemusid? et siin siis kogunisti kolm (vasak-parem-vasak), samas kui ungaris on vaid 2 (parem-vasak) ja belgias 1 (ee.. vist paremale). ja et eestlate komme kallistada olla veider ja ameerikalik?! :D

igatahes, homme lendan. londonisse. mt-training weekendile.
ma kahtlustan, et see on natuke nagu reality-show, selle vahega, et keegi õnneks ei filmi. :D igatahes ees ootab mitu päeva actionit + õdusaid õhtusööke + pühapäevahommikune ülevaade meie "personaalprofiilist" ja rollidest/tulemustest parve ehitamisel või mis see meid ees ootabki. midagi, mis leiab aset õues, suures osas vee ääres, ujumine pole plaanis, aga vette kukkumine.. hm, pole samuti välistatud; seda muidugi juhul, kui ise juhm ja kohmakas oled. lisaks võimalus küsida meie euroopa peabossilt, miks ta oma ferrari maha müüs. :P kui julgust muidugi jagub. aga põlved on nagu tallesaba, siis seelikut ma vist ei pane. tegelikult! kui siin juba reality-showks läks, siis ma tahaks sellist, kus stiilinõustajad mu business casual outfiti eest hoolt kannaks, selle mu kappi kokku tassiks ja mind takkapihta veel pildi peale jääma õpetaksid. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
avokaado! haaa! ma pean sellest vist eraldi postituse tegema :)

kannu ossid sealt vä? ;P

a vette...ära parem kuku, vann on soojem :). ferrari oli lihtsalt veidi vana juba :P

pildi peal mõtle pelmeenidele, pärast hea vaadata, kas mõtlesid piisavalt kõvasti ja vaataja mõtted kah samadele asjdele lähevad :P

mde, londonis on häid küpsikuid! :)
harrodsi stem ginger butter biscuits ja walkersi butter fingers :))))
mrt ütles …
avokaado jaa! et kui libapelmeenid ei kõlba süüa, siis tuleb ometi midagi head leida. ;)
ja kann.. selle vedasin ikka vapralt kaasa - oma megaraskes kohvris. :D
MUHEDIK ütles …
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
MUHEDIK ütles …
aaaa, Sa oledki iga pildi peal hea ja armas, kui väga ei poseeri:)
elfriide tramm ütles …
a ma olen rääkind, kuidas mu kallis elukaaslane ükskord pildile jäi? oli ilus ja pidulik sünnipäevaõhtusöök. tead, selline- tõesti ilus - valge laudlina ja kaminas tuli ja küüünlad ja puha. ja siis mõtsime, et teeks ühe pildi ka. mina pildistasin. kui ma pärast pilti vaatasin, siis nägin, et kõik istusid ontlikult, sugulased ilusti kenasti malbelt naeratasid (noh, see ilus pildi-nägu) ja tema ...oli ajanud oma silmad kõõrdi ja teinud umbes siukse irve nagu wiiralti kaamelil :D. ma ikka tükk aega sain naerda nii, et silmad märjad :D
MUHEDIK ütles …
A see tomat:) mingi uutmoodi mahepõllundus või? :D
Anonüümne ütles …
nu kes neid ollandlasi teab... kasvatavad siin igast kahtlast kraami nagunii :P asi siis see tomat tänavale istutada.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt