sõgesiil

mõni päev lihsalt ei ole minu jagu
:(
sellega peab vist leppima
katsuma üle ja edasi elada
ja targemaks saada

***

aga kodused ingveri- ja mooniseemneküpsised teevad südame soojaks. ehk liigagi härdaks.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
mis nüüd?
Homme on jälle ilus päev!!!
elfriide tramm ütles …
teadmis, kõikse parem on siuksed päevad maha magada. a tegelt... sul on muidugi õigus... kui nad maha magad, siis ei saagi targemaks :).

mulle hirmsasti meeldib üks ütlemine "õnn pole mitte see, et me kunagi ei kuku. õnn on see, et me iga kord jälle püsti tõuseme".

ja ära ulu, küpsikud ligunevad läbi! :). pealegi saabusid nad siis ju täitsa õigel ajal :)
elfriide tramm ütles …
ja üldse /ota, ma targutan natuke veel/- vaata, kui veel see koduigatsus ka peale tuleb. oeh, ma rääkisin, kuda ma washingtonis ulusin ja selle maailma kõige nõmedamaks paigaks ristisin :DDD. siis on siuke rööbasteta trammi tunne, et oioioi.. a ma võin saladuskatte all öelda, et see läheb üle :)
MUHEDIK ütles …
Sokulaaatti!!! Ja palju!!! Ja vokile kõvasti tsillipipart, seda kauna kohe! Ja kaob igasugu stress ja külmatunne.
Ja naudi iga hetke, mitte kõigile pole antud õnne kolistada mööda maailma ja seda avastada. Sügispäike on ilus, vihm veel ilusam. Lubab kerra tõmmata, logeleda ja lugeda ja veel nii valges-valges kodus. Ja näonahk läheb ka ilusaks:)
Anonüümne ütles …
Jaaaa, nõus eelnevate kommenteerijatega. Alguses leidub mujal olles ikka raskeid hetki kaa, ja siis tuled Eestisse tagasi ja mõtled, et ai kus tahaks olla selles hetkes, seal teises kohas...selles hetkes, mis enne tundus niivõrd nässuläinu ja vastikuna.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt