päikseline laupäev

ma igatsen oma arvutit!!! pilte ja settinguid!! bookmarks'e!
pool mind on ilma piltideta puudu.

aga nüüd lähen õue, turule küpsetatud rannakarpe ostma ja siis kuhugi.. näiteks delfti, kui ma mõnele rongile v bussile pihta saan. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
hea on sust kuulda :). meil on vihm. ja turul ei mingeid rannakarpe. kuigi ma isegi ei tea, kas nad mulle maitseksid :)
MUHEDIK ütles …
Mul pidid juba silmad peast välja hüppama igatsusest Su kirjutiste järgi. Meil on külm ja jube tuul ja midagi piserdab ka veel. Ühesõnaga- kui kamin köeb, on mõnus.
mrt ütles …
a siin on turul igasugu elukaid. just see kalapool võtab silmad kirjuks!! haid, sinikarbid, kammkarbid, mingid teod, eri suuruses krevetid, angerjad, silmud... mingid suurte hammastega põhjamere kalad... praetud lestad.. silgud kah rivis. :D siin on kalalett umbes sama pikk, kui Eestis on jäätiselett. :P
elfriide tramm ütles …
kal avõiks meil ka rohmem müügil olla. värsket kala (pimm-pomm, värsket kala, nagu seal piilupardi raamatus pluutoga :)
Anonüümne ütles …
see, et Sa mulle helistasid ... nüüd ma igatsen Su järgi. tahan pajatada ööst Levikas. tahan rääkida uutest pingelistest olukordadest meestega. alustame projekti mänedžeriga teemal minu komandeering Sinu poole. olen isekas ja tunnistan fakti, et ... I need it!

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt