kes tuleb uisutama???


siit

Üsna-üsna sarnane vaatepilt avanes mulle täna hommikul - jõgi, udu, tõusev punane päike ja taamal sildade asemel aimduvad kraanad... ning kogu seda muinasjuttu raamivad paksus härmatises puud. Ma pole küll kevadet siinmail näinud, kuid täna tundub, et Holland on kõige ilusam talvel.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Jah, kummaline. Valget värvi pole kunagi seostatud mingi erilise õnnetundega, aga ometi on just erkvalge-hõbedane härmatis see, mis sunnib talve imetlema ja sellest suurt rõõmu tundma. Ju see eriline puhtus lummab
mrt ütles …
Misasja? Kui päike paistab ja kõik särab nagu muinasjutus, mis põhjendust sinna veel vaja on? Pealegi! Jutt käis uiskama minekust... Ma oleks tänase lõunapausi ajal äärepealt uisud äragi ostnud, aga õnneks minu numbrit ei olnud. Ehk saab hoopis laenutada. :) Raekojaplatsil peaks kuulu järgi liuväli olema. Rääkimata kõikidest neist kanalitest-kraavidest, kus rahvas juba lustib. Isegi mingid võistlused on nädalavahetuseks välja kuulutatud (kui ma ei eksi, siis on see osa sellest läbi 11 linna uisutamise turniirist).
elfriide tramm ütles …
kui teil külm püsib, siis mine kindlasti! a meil oli kah eila hommuku -19... ja täna hommikul samal ajal +2.
¤!"¤#%#"!(/"#t/"! - ma ütleks!

ja valge on tegelikult imeilus! ma ntx riietun hästi tihti valgesse...


--
fackshi - kah loe nagu ise tahad :D

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt