Kevad/sügis ja kuulujutud

Hommik ja lõuna tervitas meeletu vihmasajuga, praeguseks pärastlõunaks on aga päike väljas - justkui kevad ligineks või miskit.

Enda kohta kuulujutte kuulda on peris vahva. Eriti kui see puudutab tööalaseid korraldusi. Noh, et tullakse küsima, et mis must edasi saab ja kuhu ma lähen ja... Siis kuuled, et ilmselt ootab ees osakonnavahetus, aga keegi midagi ei kinnita. Siis nädal hiljem helistab otsene ülemus ja ütleb, et asi vist hakkab ametlikuks saama, et oodaku ma, kuni minuga ühendust võetakse. Nagu spioonifilmis - "they will contact you". (Kummalisel kombel olin tegelikult mina see, kes sügisel mingi analoogse lausega hakkama sai - "those people contacted me" viidates paarile R'damis elavale eestlasele, kes mind netist leidsid. Lause, mille peale mu mentor muiates küsis, kas nad on KGBst.)

Igatahes. Homseks on planeeritud jutuajamine operationsi ja equipmenti bossiga, et arutada mu järgmise poolaasta ametiposti.

Ja täna käisin oma mentoriga lõunal, et MT asju arutada, muuhulgas ka seda suunamist. Sõin külas nimega Poortugaal imehead kanawrappi ja kõrvale jõin jääteed ilma jääkuubikuteta. Pubi nime ei mäleta, aga selle teise korruse terrassil olid taas "skulptuurid". Sedakorda 2 blues-like kuju - mehefiguurid mustade pintsakute, kaabude ja mikritega tardunult terrassipiirde ääres "jämmimas". Et mis me siis rääkisime? Senistest saavutustest, edasistest plaanidest, nagu ikka.

Tõin esmakordselt lagedale ka oma väikse isikliku unistuse - läbi viia projekt/uuring, mis päädiks meetmete väljapakkumisega osakondadevahelise kommunikatsiooni parandamiseks. Oma rõõmuks leidsin positiivset vastukaja, enamgi veel - ta andis nõu, mis selle ideega edasi teha ja kuidas seda ellu viima hakata. Olen rahul. Mde, katsetasin oma argumentatsiooni vettpidavust paari nädala taguse "konverentskõne" ajal Saksa MTga - ja pean ütlema, et kui enne seda vestlust oli mu ettekujutus pisut laialivalguv ja ähmane, ehkki arusaam probleemist, ja veendumus, et ma saaksin olukorda muuta, oli igati olemas, siis tänu sõnastamisele, seletamisele ja J-le vormus see tasapisi projektiks. Mu esmaspäevane presentatsioon oli tegelikult mikroskoopiline osa tervikpildist.

Muljetasime ka S'puriga aset leidnud konverentskõnest ja mitte kõige parematest uudistest - suvist S'puri koolitusreisi ilmselt ei tule, suure tõenäosusega osad MTd oma teiseks aastaks välismaale ei saa, suurema kontrolli saavutamiseks hakkavad toimuma konverentskõned peakontoriga üle ühe kuu (lisaks regionaalsetele kord kuus toimuvatele kõnedele)... meenutab kangesti üht teist aega. VOP (vessel operationg programme - töine laevareis ja ninapidi juuresolemine) siiski tuleb, vaja vaid organiseerida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt