Selle nädala saavutused

Küsisin puhkuse, sain puhkuse ja plaanisin puhkuse. Aeg pakkima hakata, sest reede saabub raudselt enam kui ruttu. Ning kuna mu lend on laupäevahommikul kell 6.25, siis on 2 varianti - kas veeden öö lennujaamas või Amsterdami ööeluga tutvudes. Vaatab. Aga mis saab sellest sünnipäevale eelneva õhtu maagiast, seda ma küll ei tea.

Hiilisin ära mõlemast hollandi keele tunnist. (Ok, olgem ausad, lihtsalt helistasin ja tühistasin oma tunnid). Trenni ka ei jõudnud. :(

Tegin tandoori kanapada. Viskasin ära külmkappi kogunend kõlbmatu kraami.

Kolmapäeval käisime Violettaga kinos. Alternatiivkinos nimega Cinerama vaatamas filmi "Benjamin Button". Aeglaselt edenev kenasti raamitud üsna vanamoodne lugu, mida ilmestas Cate Blanchetti filigraansus. Mulle meeldis, enamik peaks ilmselt igavaks.

Käisin kohtamas, koguni korda kaks. Kohalikega! Neljapäeval piljard Advisoriga (jah, jätkan varjunimede panemist) - 6st mängust võitsin mina 3. Ja laupäeval Misjöö Lecteuriga muusikalis-arhitektuurilised arutelud algul minu kohvikus ja pärast tema pakutud lahedas, natuke süüdimatus hipi-jazz-häppi-place-kohas, kus chillisid ühviisi rõõmsalt koos nii noored kui vanad, sulelised kui karvased. Tiki Bar.
Nonii, igatahes oli tegu mõistlike, toredate tüüpidega, kellest mõlemast loodan tegelikult ajapikku sõpru kujunevat.

Nüüd on meeletu isu sprottide järgi! See on siis esimene asi, millest ma siinoldud aja jooksul puudust tunnen...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt