Taasalustuseks miniatuur.

Mul õnnestus just 2 tassi kohvi üksteise järel umber ajada nii, et lõpetuseks lendas mu kruus puruks. Et võtan mina kohvi.. tagasihoidlikult pool kruusi.. mõtlen oma mõtteid... ja sel hetkel, kui kohv oli valmis, käsi vääratas, ja pool kruusi kohvi oli läraki maas ja seinal. Koristasin ära, pesin kruusi ara, läksin uuele ringile. Seekord mõtsin, et olen eksta-ettevaatlik ja tähelepanu tagamiseks lasin terve kruusi kohvi täis. 2 portsu. Mis masinast välja võttes lihtsalt käest maha libises ja kildudeks kukkus. Mnjah. Nüüd on põrand pestud ja pool kruusi kohvi plastmasstopsis mu laual. Klaviatuurist igaks juhuks pisut kaugemal. :)

PS. Meil sajab teist päeva libalund - õhku vaadates on, maha vaadates pole. Aga tegelikult on nii soe, et isegi jalgrattasadul pole hommikuti enam härmas nagu eelmisel nädalal.

PPS. Köha on möödas.
WC ummistus sai likvideeritud. Muidugi on natuke kummaline, kui torumees öösel poole 1 ajal oma visiidi teeb, aga kui häda ajas härja kaevu, siis.. Aiei, see võrdlus vist ei ole väga sobilik. Sry!

PPPS. Kodune õhtusöök ja eestikeelne muljetamine mõjuvad ütlemata kosutavalt, isegi kui see üritus juhtumisi südaöösse välja venib. A see südaöine.. mitte ei saa enam aru, kuidas veel aasta tagasi oli see mu normaalne elustiil. Enämb es jõvva kuidaki.

PPPPS. /Uvitav, kas peaks uue postituse tegema.. see siinne venib pikaks nagu sokisajajalgne./ Et kui paar nädalat tagasi oli pühapäevaseks plaaniks valmis saada ettekanne, siis eilseks hommikuks oli see plaan suisa ununend. Seega arvake ära, kes oli see, kes avastas eile 20 min enne koosoleku algust, et tema nimi koosoleku päevakorras on… presentašuuniga?! Ja arvake ka, kes sellega siis siiski hakkama ka sai?! Jeeeh! Mina-mina-mina!!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt