Hollandi kombed?

Vanad inimesed on imelikud! Eriti siis, kui väärikas vanuses - natuke hipilik küll, aga siiski! - kolleeg rõõmsalt teatab, et ta peab minema kontrollima, kas ta on ikka jätkuvalt tüdruk. ---!!??!! --- Siis seletas ta edasi, et tänapäeval pannakse toidu sisse nii palju lisaaineid, et.. you would never know what it does to you. Ja siis suundus - Eesti mõistes "jalad ristis" - tualeti poole!

Jalgrattapoes - peale seda kui väga trendika soengu ja maniküüritud kätega müügimees mu päritolu arvata püüdes Eesti kohta teadis, et "oh, Estonia - see oli ju laev! Ja see läks põhja!!!" ning et Eesti jalkameeskonnal on hollandlasest treener, ja peale seda, kui ta uuris, palju ma hollandi keelt tönkan, teatas teine müügimees - kassiir - südamerahuga, et kui ma suudan kasvõi ühe lause hollandi keeles öelda, siis ma saan oma väljavalitud jalgrattakompuutri (maksis miski 6€) tasuta. No ja kui ma siis silmagi pilgutamata oma kurikuulsa "Annie loopt op straat en zingt een liedje" kuuldavale tõin, surus ta mul sõnalausumata kätt - ja kompuuter oli minu jagu. Ja kui ma suutsin korrata sõna "Scheveningen" ning omaalgatuslikult öelda "graag gedaan", siis hakkas teda kangesti huvitama, ega ma temaga tassikest kohvi ei taha juua. Või teed; mine sa tea - äkki põhjamaa inimesed joovad meelsamini tõepoolest teed. Aga ei tahtnud. Tahtsin hoopis oma värskeltsoetatud jalgrattakompuutri veel värskemalt soetatud roosade õunapuuõitega jalgrattakottidesse panna ja jalgrattakotid jalgratta külge "kruvida". Ahjaa, ja pidurid sain ka kontrollitud. :)

Seesamunegi, et reede õhtul kell 16.30 võib töö juures õlut juua. ???

PS. Kringloop-pood on tore koht. Sealt saab vana kraami. Näiteks roheliste jalgadega klaaspeekreid, karjade viisi kloune ja palju plekktoose ja lihtsalt 5€-seid retro-espressomassinaid. Numps!






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt