Tõdemus ehk aga'taja

Laisk kirjutaja olen, vat mis.
Aga kui asjad tunduvad iseenesestmõistetavad, siis mis sa siin ikka muljetad või seletad. On, nagu on, ja pildid räägivad iseenda eest. Vast ikka räägivad. Vähemalt kohtadest, kus olnud olen. Pisutki?

Aga sellest, et ma täna jälle teipisin, mul küll pilti pole. Niisiis annan teada, et kleeberdasin oma laua kohal olevat kanalisatsiooni.. Ei! Ikka ventilatsiooniauku! Raudselt peetakse mind imelikuks oma pideva “tuul tõmbab”-murega. (It’s blowing!)

Aga see puhumisehäda pole üldse naljakas! Seda enam, et asi pole ju temperatuuris, vaid selles, et lihtsalt valus on - võrreldav sellega, kui lahtist haava kraani all pesta. Niisiis käisin ma eile jälle massaažis.

Aga!
London on lahe! Eriti kuna üritus seisnes sõpradega kokkusaamises.
Gouda on pisike kena linnake juustuTUru ja -muuseumiga ning paljude wereldwinkelitega.
Haag on ilusaim Hollandi linn, mida senini näinud olen - avar ja barokne. Ja ta külje all on rand! Ehtne mererand nimega Scheveningen.

Uks Goudas

Gouda kombed

Niimoodi tehakse kuulsat stroopwaffel'it (siirupivahvlit)

Niimoodi süüakse lõunat. Auguga saiukse nimi on siinmail bagel. Mitte baranka!

Üks korralik pilt ka - Gouda ehm.. raekoda?

Miski kiriku taga poosetamas

Fragment lambist wereldwinkelis. Vat seda lampi ma tahaksin!

Otse loomulikult Gouda - juust ju!

Sõpradel külas käies leiab igasugu toredaid asju (Haagis)

Üks käik Haagi passaažis

Kuningapalee tiib

Roosa vesi. Parlament paremal (pildi pealt väljas), Kuninglik kabinet vasakul (tegelikult see, mis seal paremas servas paistab) ja siis veel mingi maja otse keskel.

"Päikseline pesulaud" Scheveningenis

Õhtu rannas. Aprillikuus!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt