"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Brrrrrr! Külm on! Kui eile oli sinna 20 kraadi kanti (ilmselt rohkemgi), siis täna on pisut üle 10... No mis soe see 12 kraadi ikka on? Või noh - mis suvi see selline on?! Kuigi kui nüüd saladuskatte all öelda, siis pean tunnistama, et mulle pole veel väga kohalegi jõudnud, et juba on juuni. Ma oma arvepidamisega kuskil aprilli lõpus alles... Kevad alles tuli ju? Või ei tulnud või? Talv vist enam ei ole, aga külm on küll. Temperatuur täitsa sügise jagu; otsi või jälle kindad välja. Nääh, vanadus ei kõlba kuskile - maailm tiirleb nii kiiresti, et enam ei jõua kalendrilehtigi keerata.

Ma siin mõlgutan paari postituse üle, mis siiamaani kirjutamist ootavad. Järjekorras on näiteks peatükk "Inimesed" - see oli mul tegelikult ideena olemas juba millalgi detsembris. Arvasin, et oleks hea püüda kuidagiviisi anda nägu ja tegu neile tegelastele, kellega ma siin päev-päevast koos töötan. No et oleks vähe elavam see mu reisikiri. Või et "pärast ei mäleta ju enam pooli asjugi, mis sai läbi tehtud". Siis oli mul mõte kirjutada tükk nimega "Ekvaator", mõeldud tagasivaatena siin oldud poolaastale; aga kuna see oli umbes siis, kui Madeirale minekuks asju pakkisin, siis ripakile ta jäigi. Tagasi tulles oleks võinud ju tekkida ka "Uus post, tööpost" sellest, mis ja kuidas oli/on uues osakonnas; seda oleks võinud teha millalgi märtsi algul. Viimane eredam peatükk olnuks aga "Külaliste ootel" - lugu sellest, mida kõike peab teadma ja oskama, ja milleks kõigeks peab valmis olema, kui tulevad kallid-kauged külalised. Neid ju huvitab kõik -alates pistikupesade ja lõpetades trahvieeskirjadega.

No ja siis kõik need mu reisid on siiamaani puha peegeldamata. Sestsamasest Madeirastki oleks muljetada küll. Ning jõuluaegsest Eestist... Varsti uued jõulud käes, aga ma siin jändan mullusuviste (ja sellesuviste) piltidega.

A see pealkiri pärineb ühest lapsepõlve lemmikluuletusest, mida kuidagi leida ei suuda. Seevastu meenus üks teine, samast raamatust:

piimasupp see piidleb last
mine saa sa aru tast
soe ja valge vahib seal
uih! ja tal on nahk ka peal
(L.Tungal)


On inimesel loogika, ah?

PS. Ma vist nüüd käkkisin selles suures parandamispüüdes oma blogi ära. :( Sain küll kirjaviiside laiema valiku (no värvid ja fondid ja värgid) tagasi, aga Template'i all on vaid miski HTML skript ja jama, ning variant Layout, kust saab gadgeteid õigesse kohta tirida, on puha kadunud - ongi vaid valikud: Posting - Settings - Template - Monetize. SOS!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

Loomadest, lootusrikkalt