Kollaaž

Alustasin projektiga "piimast priiks". Iseenesest üdini irooniline, kui minusugune piimapõlgur peab piimast lahti ütlemiseks selle spetsiaalselt plaani võtma. Mhmh, kui sama loogikaga edasi läheb, siis varsti on vaja endaga kaklema hakata, et mitte kassi võtta.

Käisin eile kinos Tarantino uue filmi "Inglorious Basterds" esilinastusel. No mis ma ikka ütlen - väga tarantinolik oli - tugev lugu, tugev idee, tugevad karakterid (saavad raudselt klassikaks), väga üle võlli ja vastik, aga väga hea. See lugu oli nii mõjus ajaloo ümberkirjutamine, et pani mõtlema, miks siis sedasi tõepoolest ei läinud. Miks keegi päriselt Hitlerit ja kogu ülejäänud kampa rottidena lõksu ei püüdnud ja tuld otsa ei pannud? Mitte et ma alahindaks ajalugu, ja mitte et ühe vägivalla asendamine teisega mu meelest õige oleks, ja mitte et kurjaga kurja vastu.. oeh, ma olen ikka sinisilm ja pilvepiiril paarutaja oma arvamustega. Mis siis ikka, raputas ärkvele.

Sügis hakkab jõudma, hommikul sadas korralikku seenevihma. Praegugi.

Mul on 3+2 uut silmarõõmu - 2 valget ja 1 punane orhidee, ning 2 pisikest valget spatiphyllumit valgetele orhideedele seltsiks. Ilus-ilus.

Tööl on kiire. Ullumaja. Kuubis. Sest vaja on otsi kokku tõmmata, konteineriprojekti aruanne viimaks ontlikult kaante vahele saada. See va loetavaks silumine võtab na kaua aega ja palju jaksu. Hull lugu, kui tuleb endale tunnistada, et mõistusest jääb vahel vajaka. Esimest korda elus... Hullud majas, ma ju räägin! Ja kohe varsti, kohe kolmapäeval alustan uues osakonnas.

Silmad ja selgus on.. vahelduv. Kõige udusemad on hommikud, ja õhtused väga väsinud silmad ei seleta kah enam kuigi selgelt. Hommikul aitab kohv ja õue-, õhtul magamaminek. Kõlab mõistlikult, jah? On, on. Veel avastasin, et silmadele meeldib kangesti puhata ja mängida - õues olla, inimesi ja puid vaadata, lõunapausid on ka meele.. ee... silma järgi. Seevastu töötegemine, lugemine, telekavaatamine, toasolemine on väheke kahtlase väärtusega asjad, hägused sellised. Nii et need mu silmad, küllap nemad juba teavad, mis hea on. :)

Kui töö juures porgandit süüa, siis arvatakse, et ma olen dieedil. Vastus, et porgand maitseb niisamagi, ka ilma dieedita, ei ole mingi õige vastus. Mõne meelest vähemalt. :D

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
See ära... on üks väga kole sõna. Aga ikkagi - vaata taevast ja puid ja unusta raamat, telekas ja muu säärane. Neid jõuad ju veel eluaeg vahtida. A seda Sa seal teedki vist:), nuh, seda taevast ma mõtlen...
See uus osakond ?
elfriide tramm ütles …
esimest korda elus?!?! hiii, siis on sul küll kõvasti vedanud ;)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt