Puhkamaaaaaa....! :)

Kaheksa tundi väljalennuni, aga ma pole veel magamagi saanud. Närvi pole, aint tüdimus sellest pidevast pakkimisest. 8 aasta jooksul 8 korda kolida tekitab muidugi sedasorti kogemustepagasi, et hakka või teenust osutama. Aga siiski. Pagarilapsed on ikka näljas.

A ma siin arvutasin kokku, et ma olen üleüldse istunud 19 lennukis. Kusjuures neist viimased 9 olid sessinase 2009. jooksul. Hm.. ja ma arvasin, et 2008 oli suur reisimise aasta, aga oma 6 maandumisega jääb ta praegusest juba maha. Ja aasta pole veel läbi... 10, 11, äkki tuleb lõpuks koguni 12 kokku? Nagu trammiga sõidaks! Kuigi.. ma sõidan trammiga vist harvem kui lennukiga!!! Viimati vist Lissab... ei! Jõulude ajal.... No ja ei mäletagi! Kindlasti aastavahetuse ajal Eestis, ja enne seda siinsamas R'damiski, aga viimatine kord on meelest läind. Elu on ikka väga imelik!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt