Quizz

Kui mitu pesuvahendit sinul kodus on? Pesu pesemiseks I mean. Põranda, nõude, wc, akende jms pesemise asjad jäävad seekord mängust välja.

Variandid:
1) üks (universaalne)
2) kaks (värvilisele ja valgele)
3) mõned veel (eelloetletud + veel miski spets variant)
4) rohkem kui 5
5) ei jaksa kokku lugeda

Vastusevariandid:
1) Suht laisk tüüp oled. Hea, et üldse puhtad riided selga saad!
2) Mõistlik valik. Kas sul endal igav ei hakka?
3) Jajaa, ja riided on kogu su elu. Ära hakka peale!
4) Missa oled?! Friik? Pesukaru...? Miski kolmas-viies variant? Äuh, get a life, ma ütlen.
5) Räägi nüüd ausalt välja, kas sa a) ei pese ise pesu või b) oled kohutavalt hajameelne teatava neurootilise kiiksuga tüüp?

Mul on 3 + 1 + 1 = 5. Jippii, ma ei mahu ühegi kasti sisse. Nojah, ime ka, ise ju mõtlesin need variandid välja.
Igatahes arvan, et 5 on liiga palju. Aga see lihtsalt läks niimoodi.
Kõigepealt on mul see universaalne, või siis pigem ikka värvilise pesu eriti puhtaks(!? niimoodi on pakendi peal kirjas) pesemiseks. Siis samast margist üks valgele pesule ja teine värvilisele pesule. Need sai tuuinnuann-diiliga, järelikult pidi koju vedama. Pagana raske oli. Siis ühe vana geeli jääk - mõeldud värvilisele pesule, no ja ilusat oranži värvi on kah teine. Nii ilus oranž, et ma ostulaisa välismaalasena hakkasin margitruuks ja olen seda geeli juba aasta otsa kasutand.. Nojah, kuni tuli see.. tuuinnuann; nüüd mõtlengi, mis edasi saama hakkab. Aa, ja lõpuks on üks käsitsipesupulber kah. Maderialt pärit. Hoolimata hoolikast pesukarutamisest jagub seda siiani. Ja siis tegelt.. kui nüüd asjad ausalt ära rääkida, siis plaanisin Eestist seda vanamoodsat pesuseepi kah osta. Igaks juhuks. Natuke ka äraspidi nostalgia mõttes; mäletan lapsepõlvest, kuidas ma selle lõhna ei sallind, aga kui ma nüüd kodus käies sellega jalgu pesin, siis.. kuidagi armas oli. Kõik need ammused saunaskäigud ja tiigis solberdamised, kapuutsiga rohelisetriibuline saunalina... Ja kuidas siis sai pimedas peale sauna paljajalu läbi kastese rohu ja ritsikate siristamise tuppa sooja lipatud. Nuvat, kogu see kupatus tuli mühinaga meelde. Selle peale oleks ju pidanud seepi ostma, või mis. Ahjah, siidi-/villasepesu vahendit mul pole. Ja pesuvalgendi on ka puudu.
Siuke lugu siis seekord.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
:)
See ju ainult pesule. Aga aknad? Nõud? Ja veel millelegi? Üleüldse ei mahu kuskile:D

proysess- kas see ka miskit tähendab, ei tea, aga huvitavalt kõlab:)
mrt ütles …
Kuledsa, see on ju kirjas, et arvesse tulevad seekord ainult pesupesemise asjad. Urr.
elfriide tramm ütles …
ma ei tea, mitu meil on. täna hommikul olid igatahes kõik otsas ja siis ma kütsin rohelist seepi pesumasinasse :)))

a tavaliselt on valge + värviline + 1 miski õrna ja/või villase jaoks. kunagi oli eriti määrdunud tööriiete vahend ka, a seda enam ei kasuta..

haa! pesupähklid on ka.. huvitav, miks see mulle hommikul meelde ei tulnud..

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt