iga päev on uus algus

praegu torkas mu pähe täiesti müstiline mõte - et teeks eksperimendi ja prooviks 1 kuu vältel iga päev teha 1 postituse. praegu tundub see küll utoopiline, sest ma ilmselt ei suuda nii palju mõtteid produtseerida. ometigi ei tohiks see ka üle jõu käiv üritus olla. nojah, eks siis tulevad mõttelagedad postitused. :P

täna?
ärkasin oluliselt varem, kui eile. mis oli väga tore. ometigi põhjus, miks mu uni ära läks, enam nii tore polnud - nägin eriti väsitavaid unesid. sai maid jagatud ja arveid klaaritud - kõigepealt peletasin eriti visalt mu voodisse trügivat tegelast, siis kaitsesin oma õde paadialusest noakangelase eest (kes samal ajal üritas iseennast pudeliharjaga lämmatada), ning lõpetuseks kraaklesin metroojaama infotöötajaga, sest pühapäeval (kuidas ma unes teadsin, et on pühapäev?) ei sõitnud rongid enam kesklinna poole, aga koju (kuidas ma unes teadsin, et ma elan kesklinnas?) oli vaja saada. olin unes nii sees, et mu peas käis see vaidlus edasi ka siis, kui silmad juba tükk aega lahti olid.

kui klattimisega viimaks ühele poole sain, veetsin paar tundi õndsalt kohvitassiga diivanil. päike paistis ja puhkusemõtted lähevad aina intensiivsemaks. aga praeguseks olen juba nii palju taustatööd teinud, et nüüd oleks mõttekas see saitidel surfamine ja enda hullutamine hetkeks lõpetada, ning välja selgitada, millal ma siis puhkust võtta saan. hoian pöialt, et märtsi alguses. aga kõik sõltub sellest, millises osakonnas ma selleks ajaks töötan.

peale lõunat sain E2-ga kokku. käisime uhiuue spordiklubi avatud uste päeval. ning kuigi tal oli algul plaan ka trenniriided kaasa võtta, siis oli laiskusest seegi kord palju abi - klubi avatakse alles veebruaris, ning meie nägime praegu vaid poolvalmis ruume, kuulasime tulevikuplaane ning lasime end neist ahvatleda. sest trikk oli väga lihtne - kõigepealt uuriti, mis meie taust-huvid-seisund-eesmärgid-motivatsioon on, mida meie tahaksime ja neist ootaksime... ja siis alles näidati papiga kaetud puitparkettpõrandaid, suuri saale, kuhu tuleb retseptsioon, rühmasaal, spinningusaal, jõusaal, saunad... bassein. jaa, bassein oli juba täitsa olemas - helesinise mosaiigiga ja suure akna kõrval. riietus- ja duširuum oli ka täitsa olemas. sõrm sai antud - 26.01 lähme proovitrenni zumba'tama.

teiseks oli kavas minna tantsuakadeemia avatud uste päevale. aga need, mis kinni olid, olid uksed. ja nii nad meist jäidki. nohjah, edasi mu vanasse spordiklubisse lepingut lõpetama, ja siis koffetama. a ma pean ütlema, et igatahes kahest kohast jalutasime välja niisama targalt kui sissegi sai mindud. kas on meie nõudmised liiga suured või mis.. aga istumiskoha ja grammi õhku võiks ikka saada, kui tahad kuskil oma raha raisata. aa jaa, ja tähelepanu ja teenindus võiks kah olla. kuna see oli viimases kohas puudu, siis jäi kook ostmata ja "tip" jätmata. ja oligi aeg sealmaal, et E2 kappas kohtama ning mina väikse tiiruga poodi ning seejärel neljandat päeva jutti Viffeli kassile pai tegema ja süüa andma. Ta ise peaks täna millalgi Taanist laekuma.

Õhtu sisse mahtus ka kergelt kriitilisevõitu meil raamatukaane teemal (ma nimelt usun sellesse, et heal raamatul võiks ka vääriline "visiitkaart" olla), 1 pizza ja tunniajane chat UK MTga. Kosutav ja hea.

Mis veel - triikida ei viitsi ja .. kui mul kunagi oma kodu on, siis teine asi, mille ma sisse sinna ostan, on nõudepesumasin! Lihtsalt.. trm teab. :P

PS. Ja kui sa juhtumisi mõtiskled, mis enne nõudepesumasinat tuleb, siis - esimene on voodi. Koht, kuhu ma kohe sukeldun. Head ööd!

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
See on küll väga väärt mõte:) Noh, see igapäevane eksperiment. Ja nõudepesumasin kah:)
elfriide tramm ütles …
muide, kassa tead, et pesukuivatusmasinaga ei pea pesu triikima? :) vaat see oleks mu unistuste masin, kuigi ma enamasti ei kannagi riideid, mida peaks triikima.

redis - huvitav, mis kontekstis?
mrt ütles …
kusjuures peab küll. triikima! mul kuivatab.. aga asjad on ikka kortsus. :( minakülleitea, mis imemasinast sa räägid.
elfriide tramm ütles …
kusjuures ma algul arvasin, et see viffel on teie wifi :))))
mrt ütles …
?!?
selle peale annab ikak tulla.
Epp ütles …
nii huvitav koodnimi mul ;)
Aga maa saan selle tekkimise tagapohjast taitsa aru, hihi.
mrt ütles …
Aga ole pai, anna parem. :)
mrt ütles …
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
mrt ütles …
ps. mul on üks teine nimi kaa ühele tähtsa inimese tarvis - a4. niisiis polegi see sinu oma ehk nii... niru?
mrt ütles …
an-4 tegelt.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt