Ninatark

Ämhh, et peab midagi kirjutama või?

Hommikul olin hull-unine. Voodist venisin välja kell 7.45, ja 8.15 toppisin juba saapaid jalga, imekombel jõudsin isegi juukseid kuivatada, kuigi pesuskäik võttis unise peaga liiga kaua aega. Aga et asjad ikka parlanksis oleks, siis riidesse sain ootamatult kiiresti, rabasin lihtsalt suvalise valge topi ja roosa suvekampsuni ja üle tüki aja jalga minevad püksid; kiiruga käib kah. Niisiis on tänase päeva prioriteet õigel ajal (st enne 11) magama minna. Ehk et hiljemalt 2 minuti pärast.

Igast muid asju jõudsin ka teha - hommikumaiuseks hipimuti halinat kuulata, millele sedakorda vastasin neutraalselt, et panen soovituse tuleviku tarbeks kõrva taha. Jäi rahule, saime tööd edasi teha.

Ja õhtul! Oli esimene fotograafiatund. :)
Ma olen ikka hull küll, et tulin üldse mõttele liituda hollandikeelse kursusega! Aga --- oli vaja. Man's got to do what a man's got to do. Ja kõige hullem ei olnudki. Tutvusime, ja vaatasime pilte. Siis kohvipausi ajal tuli üks kaaskursuslane muga ise juttu rääkima, arvas, et ma olen ikka kolevapper küll. Ja lobisedes magasime tunni alguse maha. :) Siis tuli esimene ülesanne - analüüs. Jagunesime pisematesse gruppidesse, ja pidime posust ajalehtedest otsima 3 eriti kehva ja 3 eriti head pilti, ja siis teistele seletama, mis me neis nägime. Muidu oli ok, aga kurb oli näha keskealisi tegelasi, kelle argumendid koosnesid põhiliselt kahest fraasist - "väga ilus" vs "najaaa...". Näha oli, et pilt peab olema nunnu, mitte hea.

Üks mõte kah - pilt oli kehv, sest näha olid head kavatsused, aga väga niru... sooritus.

PS. Raamatukaanesaaga jätkub, ja mul on hea meel nõuga abiks olla. :) Jippii - et üldse küsitakse, mis ma arvan!

Ok, aitab kah. kell on 11.20, ja ma olen plaanist 20 minutit maas.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
eeee..mis raamatukaanesaaga?

a mudu mul kipiub ka fotode (ja muusikaesituste) hindamisega keeruline olema. ma ei oska (ega ka taha) tehnilist pool põhjendada, vaid hindan ainult seda, kas puudutab mind v mitte. kui ma hakkan seda tehnlisiest aspektist vaatama,siis kaob minu jaoks kogu lumm ja ime.. aga need on just see, mida ma otsin :)

kuigi teisest küljest - viletsa tehnilise külje tajun nagunii ära ning see nagunii seda lumma ei tekitagi :)
MUHEDIK ütles …
:) Arukatelt ja hea silmaga inimestelt ikka küsitakse, eriti kui mõtted ja nägemused (eee... need pole seotud vildaka vaimse tervisega:D)kipuvad kattuma
elfriide tramm ütles …
a kle, mis siis saaks, kui sa sle hipimutiga käituks vastapidi - noh, et haliseks, küsiks ja õpetaks vastu? sry ketserliku mõtte eest ;)
mrt ütles …
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
mrt ütles …
Mhmhm, ma loodan ka, et mu vaimse tervisega on lood jätkuvalt kõikse paremas korras. Aga ega kindel ei saa olla, mõne mu ettevõtmisega alustamiseks peab ikka parajalt peast põrunud olema.

Irw, see oleks vaatepilt jah. :D See minu halisemine. Või vastu hakkamine. Mde, ma ei saa vastu hakata - I have authority issues (kui jälle üht seriaali tsiteerida).

A see argumentide asi. Nooo.. oleks siis keegi öelnud, et "mulle lihtsalt meeldib" või et "see rõõmustab mu silma" või et "mulle läheb see teema korda" või "see pilt puudutab mind". Aga nad ütlesid iga pildi kohta, kus olid lapsed või loomad või värviline loodus, et ahhh, kui ilus; ükskõik kas see oli kuigivõrd hea võte või mitte. Samas näiteks piltide kohta, kus oli grimassi tegev poliitik või 2 meest videokaameraga (1 mees kuklaga, teine tema poole pöördunud ja nende vahel kaamera - minu meelest huvitav ja looga pilt) või naise portree keset kaost, arvasid nad, et need on koledad, et kuidas sa pildistad inimest niimoodi - koleda näoga või kuklaga või organiseerimatult. Emotsioonid, lugu, pingestatus, kompositsioon.. ei loe! See, et paneb mõtte tööle ja tekitab küsimusi, ikka ei loe. Kuigi seekord oleks ju võinud vahet teha, kas tegu pildiga, kus on kujutatud nunnusid asju/episoode, või pildiga, mis on hea.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt