Põrutavad uudised

APPI! MUL ON KAPIS HIIIIR!!! 8-/

(23:10) Ok, no see, et ta saia ära sõi, on temast väga kena ja puhas heategu (no ei ole mulle seda saia vaja; oligi mure, et kuhu vana-aasta õhtust üle jäänud stuff panna). Aga kõik muu, ja fakt iseenesest!!! Õudne. Jessas, ja mina arvasin, et mul on hallukad, kui kuulsin kedagi kapis kilekotiga maadlemas... Püha lihtsameelsus küll.

Ahjah, tegelikult päeva põhiuudis pidi olema see, et meil lõhnas täna kevade järele! Ja paistis päike. Ja paar eriti varast linnukest sidistas erehelesinises õhus. Üle 4-5 nädala on esimest korda jälle plusskraadid. Jaaa.. megapikk talv oli neil siin - 4 nädalat.. Kohutav-kohutav! (Kui suutsid siia iroonia sisse lugeda, said asjast õigesti aru).

(23:20) Kuidas ma täna magada saan?!?!? No et hiir ikkagi ju...

(23:25) Õõõ... ma ei taha kappi sügavamale vaadatagi. :( Et kuidas on lood riisi, tatra ja muu mudruga. Niu. :o(

(23:40) Ja ingverišokolaadiga...

(23:42) Ikka vaatasin, kuidas lood on.

(00:21) Täitsa okei, šokolaad alles ja kõik muud pakid terved. :) Aga igaks juhuks panin kõik kuivained külmkappi.. wow, ikka üsna täis sai! Muidu ikka kommenteerisin vahel, et mul külmkapp selline, et isegi hiir pooks end meeleheites... krt! Oli siis vaja?!?!? Mul on nendega ikka mingi oma teema. Pole vist üheski oma 9 (!?) elupaigas ilma hakkama saanud. :o(

Kommentaarid

12 ütles …
Hiired on armsad :)

Isahiir
MUHEDIK ütles …
:) üksainumas elus loomake majas...:)
mrt ütles …
Misasja?? Et peaks neid juurde muretsema või? Ma juba mõtlen, et varastan Viffeli kassi ära. No laenan, noh! Et tuleb, teeb toa kassilõhna täis.
MUHEDIK ütles …
:D .... ja kiljumine kostab siiagi:D
mrt ütles …
Aei, ma nende peale, kes kapis on, ei karju. :) Aint nende peale, kes silma alla satuvad. ;)
Naabritel läks seekord õnneks.
elfriide tramm ütles …
a äkki on taltsas iir?

iccccc

:P

nää, blogspot pakub talle nime ka: chuncer
elfriide tramm ütles …
K: Sina ja Su hiired :-)!
mrt ütles …
Maisaaaru... Mis siin nii naljakat on? Nad ju koleirmsad ja irmuskoledad.
elfriide tramm ütles …
:DDD

a sa mõtled ka ikka või? väike vaene iireke.. ja miski suur iiglane karjub ta peale. sedasi võib see pisike ju infarkti saada :)))
mrt ütles …
ei karjund juu!!!

ja mis see nüüd olgu - kõik tunnevad kaasa talle mitte mulle?! :P
mrt ütles …
ps. sedasi võib see suur kah infarkti saada. :P
elfriide tramm ütles …
lil soft-soft! :)
eioleullu!
:)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt