Teisipäev

Tund aega magamaminekuni.

Mis ma selle ajaga veel teha jõuan? See ongi viimasel ajal üks põhilisimaid küsimusi - mida ma veel teha jõuan, mida ma üldse teha tahan. Ega väga täpselt ei teagi, mida oma eluga peale hakata.. tundub, et lapsepõlv ei taha kuidagi lõppeda. Aga mis see ka oleks, kindel on see, et täna ma nõusid ei pese. Ja nagu varem viidatud, et trm teab, siis.. tema oli see, kes ütles mu lapsepõlves geniaalsed sõnad selle kohta, et kunagi on mul sellest nii siiber kui veel olla saab. Täpne tsitaat.. nojah, jääb must valgel kirjutamata.

Et mida ma siis teen? Telekat vaatan natsakene. Teisipäev on telekaõhtu - üksteise otsa tulid Seks & linn (uskumatu, kuidas arvamus muutuda võib. Kümmekond aastat tagasi oli see oma leidlike repliikide ja süžeekäänakute tõttu üks mu lemmikuid, nüüd aga ei jõua ära imestada, kui lapsikuteks on tegelased kirjutatud), teisena said ära vaadatud Meeleheitel koduperenaised (huvitav, kas 10 aasta pärast vaatan seda sarja samasuguse võõristusega nagu nüüd S&L-a?) ja viimasena Being Erica. See on siuke... äraspidine lugu tšikist, kellel on võimalik oma elu seiku "ümber kirjutada". Ta töötab toimetajana, tal on boyfriend, kellega nad peaaegu ei suhtle, noorem õde, kellel vist eelmises osas oli lahutus käsil, ja vend, keda enam pole. Pluss paras rollercoaster tööl, ambitsioonid, püüdlused, unistused.. elu. Ja! Takkapihta on tal "terapeut", kelle juurde ta suvalistel hetkedel satub - astudes läbi suvalise ukse (ennekõike pingelistes olukordades), satub ta selle maagiliste võimetega tegelase juurde, et asju arutada, ent tema kabinetist välja astudes ei ole kunagi kindel, kuhu ta seekord välja satub - kord satub ajas edasi, teinekord tagasi, või siis lihtsalt teise kohta; kord tehtud vigu parandama, kord selgust saama, kord järele proovima, et mis oleks kui. Jah, tõepoolest - mis oleks, kui...

Ja selle mõttega võibki jälle punkti panna.

And no matter what cards you have, you have to play.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
päeva mõte! :)

ja mulle kohe meeldib see su uus eksperiment/lubadus :)

a kle... mis tsitaat see oli? ;)

trm
MUHEDIK ütles …
A vbl päästaksid pool elu ühekordsed nõud:) Salaja, omaette ju võib. Mõtle, milline nauding - sööd ja viskad prügikasti:)

Ja meil Tln-s on iluuisutamise EM. Täna esineb Su suur lemmik Pljustsenko. Parem kui S&L:
Anonüümne ütles …
ühekordsed nõud on keskkonnavaenulikud!!!

trrrrrrrrumm
mrt ütles …
Hihh, no naudi sis. :)

See tsitaat oli sealtsamast sarjast - Being Erica. Muidugi oli see vaid katkend vestlusest, mis tervikuna oli veelgi parem.

Ohoohhh, tahaks kaaaa näha seda EM! Kas te istute nüüd iga õhtu teleka ees? Ota.. aga OM peaksid vist kah sel talvel olema?!

On jaa vaenulikud, ja koledad. Ja üldse. Ühekordseid potte/panne ikka pole. :(
elfriide tramm ütles …
OM algab kuu aja pärast. vancouveris.

a ma mõtsin seda trummi geniaalset tsitaati su lapsepõlvest :). et milline see oli?
MUHEDIK ütles …
Mitte ainult õhtu, vaid kogu päeva:)
ja siis veel takkaotsa OM kah, saan kolmeks aastaks oma telekavaatamise limiidi täis.


peramons:D peramine!
mrt ütles …
Tstatt (krt, tsitaaaaat ikke) oli midagi sinnakanti, et kannata, küll saad neid nõusid oksendamiseni pesta. Ma ütlemist ise ju ei mäleta, aint juttude põhjal tean.


Jessas. No jõudu siis telekavaatamiseks.
Kairi Kaarlaid ütles …
Miks peaks lapsepõlv lõppema? Või kui arvad, et peab lõppema, siis oled ikka Sina ise see, kes otsustab, millal Sa lapsepõlve lõpetad.

Mida ma veel teha jõuan ja mida ma teha tahan, on minu jaoks pidevad küsimused. Ma arvan, et neid küsimusi peabki endalt sageli küsima. Muidu äkki saab elu raisatud.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt