Muhvi mure...

...ehk Ma ei saa endale kommentaare kirjutada.
Niisiis kirjutan siia.

Mis lubadus? Kas see iga päev kirjutamise lubadus või?! Ehh, selleks ajaks saab kuu aega täis; ja sellega lubadus kaetud. :P Pealegi kestab reis 13, mitte 10 päeva...

Kevadekindad on jaa! Aga nende jaoks on kevadet vaja. Praegu... on midagi muud. :(

Need riided... enamik müüdavaid asju on jah - otsekoheselt ja koledalt öeldes - puha kaltsud. Hind näitab muidugi midagi muud, aga kui neile peale vaadata, siis tundub, et masu on vägagi kohale jõudnud, eriti mis puudutab nende peletiste värvi.

Ma saan aru jah, et sealkandis maa väriseb ja taevast kallab vett, aga lõppeks ei ole ma sel teemal hetkel avatud läbirääkimistele. Ümberveenmiseks on hilja, ja tuju alla tirida ei ole vast mõtet.

PS. Tänasest päevast on lisaks intensiivsele lumelõhnale kaks märkimisväärt uudist. Epp käis külas ja päästis kolm pluusi/tuunikat kapis kopitamise saatusest. :) Ja teiseks - ma küpsetan kooki. Või õieti küll brownie'sid, ehk et kooki, mis tuleb pärast "küpsisteks" lõigata. Sisse käib muuhulgas šokolaad, toorjuust, kreeka pähklid, rummiessents...

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
heheheee -> kook :)))

ei värise ega kalla seal midagi! soe, päike, sinine kariibi meri ja palmid! imehead ananassid-mangod-papaiad - selliseid siinkandis ei saa. greipfruudid olid ka täiesti magusad. ära aint coco-locot joo, pidi väga salakaval jook olema ;P

ja minu blogisse ei kirjuta kaaaa keeeeeeeeeeeeeeegi kommentaarisi :(

:)
MUHEDIK ütles …
jälle kook:) no kaua võib siis õrritada!

Ja las kallab see tibake, ongi kõik ümberringi roheline ja lopsakas, mitte närtsind ja niruselt hall.

A Pariis pole ka just mitte garderoobi tarvis väga kaugel:) ja belgia pitsid kah:)

Ja ma pole ka ammugi mingeid kommentaaaaare näind:((((((((

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt