Mis siis täna?

  • Päev otsa lausvihm.
  • Päev otsa koolitus - pool päeva Delegating for Results, ja teine pool Coaching for Success.
  • Järjest sajavad mu postkasti meie kõikides Euroopa kontorite postitatud töökuulutused, asukoht üle Euroopa. Arvan, et on aeg end otsustajate fookusesse saada, pisut initsiatiivi üles näidata, et poole aasta pärast tehtav pakkumine oleks midagi head. Seega küsisin siis täna oma manageri käest, ega ma temast üle ei astu, kui mõnda neist kuulutustest olude uurimiseks ettekäändeks toon, ning neile reageerin; mitte küll kandideerides - selleks on veel liiga vara. Tema poolest on see ok: "Ainus inimene, kes mrti eest hoolt kanda saab, on mrt ise".
  • Saatsin hinnapäringu reisifirmasse, ma ei viitsi enda mööda saite jahtida ja kuupäevi taga ajada. Äkki saab lihtsamalt.
  • Nüüd vanni.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
:) päev otsa lumi ja kaevetööd

ja postkastis ka üht-teist põnevat:)
Kairi Kaarlaid ütles …
Oi, ma olen nii põnevil, kuhu Sa otsustad järgmiseks minna.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt