Suvi, viitsütikuga

Olemas-olemas-olemas!!! Puhkus nohh!

Ja broneering ja kindlustus ja hotell ja kaaslane ja soovitused vaktsiinideks (mida ma ei tee) ja ooootus!!!! Täpselt 2 nädala pärast, et siis 22. veebruari õhtul maandun ----- Punta Cana lennuväljal. Ees ootab troopika, palmid, Kariibi meri, päike - 2 nädalat paradiisis. Dominikaanis. :)

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
och! :)

m mõtlen, et skänniks ka ikka oma 10 a taguse dominikaanireisi pildid arvutisse...
MUHEDIK ütles …
ossaissandküll! Seal ju väriseb:( !
mrt ütles …
seal värises ära ju! no kaks korda samasse kohta... ei löö välk kah. :)
elfriide tramm ütles …
pealegi seal ei värisenud!
Kairi Kaarlaid ütles …
Ära siis ära kõrbe! Ma sealkandis kõrbesin, kuigi olin kogu aeg varjus. Isegi läbi õhukese riide kõrbesin. Aga ma olen muidugi eriline kahvanägu ka. Aga see kõrbemine pole naljaasi. Arst ütles mulle, et mu sünnimärkide jamad võivad olla põhjustatud lapsepõlve päiksepõletustest.

Aga meil on leevikesed! Erepunased nagu õunakesed sarapuu otsas.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt