Tehnikasajand

Ostsin veebikaamera ja välise kõvaketta.

Närvesööv üritus see puhkuse bronnimine, siiani pole mitte midagi kindlat. Esiteks seepärast, et netibroneeringusüsteem andis otsad, ja teiseks sellepärast, et plaanides hakkas tekkima väike muutus (no et võibolla ei peagi üksi minema). Ehk klaarub homseks. Niisiis - hoidke pöidlaid! Ja varbaid kah, kui saab. Taaaa-haaaan ääää-raaa!

PS. Uni läks ära hommikul kell kaheksa, see oli paras aeg alustada põrandapesuga.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
veebikaamera on aus ja hea. kontrollitud :)

patbomm????? wtf :)))
Kairi Kaarlaid ütles …
Vaesed naabrid, ma mõtlen kui meil korteris oleks ülemine naaber pühapäeval kell 8 hakanud põrandaid pesema :-)))

Aga vahel on üksi ka hea. Aga kellegagi koos on ka vahel hea. Mulle meeldib üksi, sest siis ma tunnetan palju rohkem, aga kui koos, siis sellisega, kellega saab ennast koos ka omaette tunda. Ja sellisega, kellega saab jagada, sest ta saab aru. Aga sellisega, kes viriseb ja kellel on pidevalt pretensioonid ei viitsi. Ei viitsi muidu ka, mitte ainult reisil. Aga reisid on väga vajalikud. Kui muud ei saa, siis lähedalegi. Et saaks ennast tuulutada ja et see koht, kus ma kogu aeg olen saaks must puhata ja ka tuulduda.
mrt ütles …
Nu ma hakkasin kell pool üheksa! :) Ja ma aint nii tasakesi.. mitte plekkämbri ja suure kolinaga, jessas!

Jahh, just!
elfriide tramm ütles …
mhmm! mulle meeldib ka tunnetada. ja mulle tundub, et reisides kuidagi tunnetad iseennast ka rohkem ja oled endast teadlik. noh.. üks asi on see, et aistingud, sealh keha- ja meeleaistingud on uued. ja see paratamatult paneb iseennast tunnetama.. aga teine asi on kuidagi nagu.. ma ei oskagi öelda. ma kujutan ette, et koeral on umbes sarnane tunne uues kohas, kus ta kõike tasakesi nuusutab ja uurib ja.. et ta pole küll pinges, kuid siiski kuidagi hoopis rohkem teadlik kõigest enda ümber ja selle kaudu ka enda sees..
MUHEDIK ütles …
issus?! Ma ei viitsi isegi õhtul põrandat pesta:)
Aga üksi reisil olles on mul küll pähe tulnud, et ütleks kellelegi, et vaata, milline taevas...
Kairi Kaarlaid ütles …
Ma käisin hiljuti üksi Viinis ja seal oleks tahtnud tänaval hüüda,et vaata, vaata, kallis, seal on see kohvik, kus me eelmine kord istusime!

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt