HR jms

Hommikul sadasin personalijuhi kabinetti sisse, enne ta koosolekut mu senior manageriga. Sain sõna sekka öelda, oma arvamust väljendada. Arvamus siis see, et mina olen lahenduste ja muutuste poolt. Ehk et kui ma nüüd läbi lillede ütlen, siis ma tahaks muutust jah - uut osakonda, ja hoian endale pöialt, et L-i lobby vilja kannab.

Muidu on nii, et eile sadas hullu padukat, aga täna paistis päike nii, et lõunal käia oli jube soe - kevad vist tuleb.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
A meil sajab ikka ja jälle lund:) Vahepeal paistab pilvede vahelt ikka päikest kah. Nii, et hoian pöialt:)!
elfriide tramm ütles …
huvitav, kui see oli läbi lillede öeldud, siis mismoodi seda veel otse öelda? :)
mrt ütles …
nu ikka otse välja, kuhu ja kelleks, koos detailidega. :P

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt