Hullumaja

No kui palju on inimesel vaja kilekotte?!?
No võibolla kolm, või äärmisel juhul kolmteist,
aga kindlasti mitte kolme suurt pungil kilekotitäit! Ebanormaalne!!!

Aga vähemalt nüüd olen ma neist lahti, ja pool kappi sai vabaks - ehk koguni selle "pisikse punase" jaoks.... Kui hoolega raha loen. Või korteriomaniku nõusse saan. Võtan hoogu.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
meil on ka neid kilekotte kuidag ipalju siginenud. ma arvan, et nad salaja paljunevad. öösel. vaikselt. aga kõiki ei raatsi ära ka visata.. ja kui mõni usin siin vahel koristab ja tahab suuremast osast lahti saada, siis mõni jälle kukub kisama ja paneb osad kilekotid tagasi :D
mrt ütles …
Najaah, mul nad kogunesid ilma kisamatagi. :D Ei teagi, kas nutta või naerda selle peale. Teisalt jälle ega suuremat võitlust nende ära viskamiseks ka polnud, lihtsalt tuli kapikoristamine käsile võtta, et voila! :) Aga nad paljunevad jah, hirmuäratava järjekindlusega.
rainer ütles …
kõik tuleb alles hoida , teinekord midagi hea sisse panna
MUHEDIK ütles …
Kogunevad ja paljunevad paganad jah.

Ja mõtle, kunagi oli ju aeg, kus neid koguti ja imetleti ja nendega ju ka uhkustati:DDD, nüüd aga pillutakse lihtsalt minema.

remirr- kuidagi sobilik:)
elfriide tramm ütles …
ma ikka üritan tegerlt taaskasutada - prügikottideks ntx. teine asi - paned endale hunniku autosse/käekotti/rattakotti - et kui vaja poodi minna, siis ei võtaks uut kilekotti, vaid kasutaks mõnd olemasolevat. ja kolmas asi - kui siiski äraviskamiseks läheb, siis ma ei viska prügisse, vaid pakendisse. niigi palju vastutustundlikku käitumist selle planeedi ees, kus me elame.
MUHEDIK ütles …
A selle punasekese asjus-sõlmi ikka säärane kokkulepe, et ära minnes Sa ikka ta kaasa saad võtta

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt