Ilmateade

+17 kraadi! :)

edit:
Ja isegi õhtul on veel soe. Ahh, kevad on viimaks käes!

Nüüd kinno - "Alice Imedemaal"; 3D.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Oehh!

Vastukaaluks -7 :)
elfriide tramm ütles …
SEITSETEIST KRAADI SOOJA?!??!! MISMOODI SEE ON?!?!

/vahib, nina vingus/

ära keksi midagi, meil on ka täna soe! ainult -1C. ja kõva tuisk :/

omikul oli udu nii paks, et lõika või noaga
mrt ütles …
icc, no see on sedamoodi, et hollandlased lasevad oma rätsepapintsakutel kraed alla, võtavad salli kaelast ja vahetavad talvesaapad suvesaabaste vastu. tead ju küll. :P ahjah, endal on kah ilma kinnaste (ja mütsita) kah juba täitsa ok hommikul rattaga sõitma minna.

ning linnud sidistavad nagu segased, taevas on kõrge ja hele ning üldse on kuidagi... hea. :)
Kairi Kaarlaid ütles …
Kui ma Washingtonis olin, siis seal saabus suvi üleöö. Kohalikud võtsid iseenesest mõistetavalt talvejoped seljast ja käisid lühikeste pükstega. Mina olin suures segaduses. Toppisin ikka riideid selga, sest lapsest saati ju õpetatud, et kevade ilmad on salakavalad. Kohalikud veensid mind, et palav on ju! Mina ei suutnud kuidagi seda palavust uskuda, sest mu bioloogiline kell ütles, et see temperatuur ei ole päris.

Aga 17 kraadi!!! Ma isegi ei mäleta, kuidas see on. Meil on täna +1. Kole sompus, aga väljas rõkkab linnulaulust.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt