Reede ja tööteated

Jätkan OPSis, ent viimased päevad on tihedad ja huvitavad olnud - mu nädalatagusel "ebatraditsioonilisel lähenemisel" on tulemust. Ja kuigi osakonnavahetust ei tule, siis kurtmiseks ka põhjust pole.

Seda enam, et mu uus koht meeldib mulle ka üliväga. Kui eelmises kohas olin seljaga ukse ja kogu "liikluse" poole, täpselt käigutee kõrval, pidevalt häiritud möödujatest, lärmist ja tõmbetuulest, siis nüüd olen suure ruumi tagumises servas, oma tiimi laudkonna otsas (samas kui teised on kõik kas küljetsi või vastakuti paigutatud), takkapihta veel akna kõrval ja näoga "saali" poole. Nii ootamatult hea koht, et isegi üks kaaslane eelmisest tiimist mainis, et üllatav, et osakonnajuhataja seal ei istu.

PS. Et mis siis tegelikult juhtus?

Mul on ülemus A, kellele allub 4 osakonda, millest kolmes olen praeguseks töötanud. Aga temaga on see lugu, et kuigi ta on vägagi "senior" ja laia haardega, siis ainus, mis temalt tuli, olid lubadused ja lahenduse edasilükkamine. Nö porgand. Aga lahendust polnud, ainult teiste suhtumine langes. Niisiis rääkisin asjast ülemusele B (sama tase, aga teine suhtumine) ja personalijuhile C, kes koos mõtlesid välja plaani, et mind suunatakse mõnda B-le alluvasse osakonda tööle. Sest nad palkavad praegu nagunii uusi inimesi, ja on selge, et seal rakendataks mind joonelt, ilma pikka juttu tegemata töösse. Niisiis jõudis asi nii A kui B ülemuseni X, ning asi paisus suuremaks kui mõelnud olin. Oma pisikese mätta otsast ütlen, et vähemalt tulemuslikult. Kõige suurem üllatus on aga see, et mu praegune boss hoolimata oma pettumusest lihtsamat teed ei valinud ning mul minna ei lasknud.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
nädsa, peab aint unistama ja saadki, mis tahad:)
Hea kui kõik on OK!!!!

A kas hipimutt on ka ikka seltskonnas?

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt