Viimaste päevade muljeid

LAUPÄEV:
  • Aga minu ema on kirjanik! Palju õnne, ja veel rohkem edu!!!

  • Koju tagasisaamine võttis 4-5 tundi lühemast lennust hoolimata aega vaat et kauemgi - Amsterdamis ootas miski kolmekordne turvakontroll + jamad rongiliiklusega.
  • Päikepaistab aga sigakülm. Õuuuudne tuul.
  • Kodus polnud aega pikalt jokutada - fototund õues (kuhu hilinesin täpselt tund aega), st turul:



PÜHAPÄEV:
  • Lumelõhn
  • Pesumasinajaht, ehk et naaber tahab kaa. Ehk et tema pesi, ma sain löögile alles vastu ööd.
  • Gtalk ja skype ja no-mismoodi-seal-siis-oli? ja räägi-mis-sa-seal-tegid? ja oli-vist-ikka-tore-jah!

ESMASPÄEV:

  • Hommikuks lumi, lõunaks vihm, õhtuks päike.
  • Tagasi tööl täitsa ok, aga pool päeva konditsioneeriga (sry, õhufiltreerimissüsteemiga) ja mul on elunohu. Aia, põhjamaal elamine teeb haiget.
  • You might want to wear something darker tomorrow - the tan is beaming off you. hiii! ;o)
  • Koju tulles varisesin voodisse, 12 tundi und sirgelt hommikuni välja, Viivikat ei näind. :o(

TEISIPÄEV:

  • Hipimutt tagasi tööl: "Kas sa oled armunud, sa naeratad ja näed kahtlaselt hea välja?" -- "Hahahaa, mul väga hea meel kuulda, et ma parem välja näen. Aga pole siin muud saladust, kui et piisav puhkus ja Kariibimere õhk teeb imet." -- pöidlad-üles-märk teistelt.
  • Epuga koffetamas-muljetamas. Lahe!


Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
:)
No nädsa, saad hakkama küll, ma mõtlen selle hipimutiga!:) Naeratus ja paar kena sõna ja asi korras:)
A mis seal A-s oli, mingi terrorivärk või?
elfriide tramm ütles …
naeratamine on inimese loomulik seisund ;)

äge!
elfriide tramm ütles …
ja ära keksi midagi, minu ema on ka! :P

see meenutas mulle natuke (heas mõttes muidugi) seda "a minu suurel vennal on päris kaherattaline jalgratas" :)
mrt ütles …
Aga piltide kohta keegi midagi ei ütlegi?! :o(
MUHEDIK ütles …
Pildid on head! KOhe väga. Eriti meeldivad mulle käed nii pärlitega kui see noaga onu:)
elfriide tramm ütles …
ähh, ma tahtisn öelda, et see rahaandmise pilt ja apelsini lõikava onu pilt on väga head! aga üks jõudis ette ;)
seda apelsinionu ma VÕIB-OLLA veidi kropiks.. aga võib-olla ka mitte. igatahes on head..ja on märgata, et oled fotonduse tõsisemalt käsile võtnud

see viimane päöikesepirllide pilt on tegelt ka väga hea, aga seda kasyutatakse hästi palju :)
Kairi Kaarlaid ütles …
See esimene kätega pilt on super! Apelsini lõikamise on ka hea.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt