Juba kolmapäev?!

Jeerum, aeg lendab.

Esmaspäev oli vaba (lihavõtted ju) = usinalt nina raamatus ja õppisin testideks. Fundamentaalsed tõed merendusest, laevandusest ja merekaubandusest. Või midagi sinnakanti. Nagu ikka, olen jälle asjad viimasele minutile jätnud - 6st moodulist on mul tehtud vaid 1, aga reedel on tähtaeg, kõik peab olema tehtud. Nujah.

Teisipäev. Oi, ma olen tubli - hommikul enne poolt 9t juba tööl, raban nagu segane, pidev orav rattas tunne. Olin kella 7ni tööl, tulin koju, triikisin pesu (jah, kõik triiksärgid on nüüd sirged, ja mõned püksipaarid ka), tegin süüa, ja tegin ära 1 testi. 4 veel teha. Kobisin magama kell "enne südaööd".

Kolmapäev - Orav rattas, saba põleb. Ehk et kontoris olin kell 8.05, ja hakkasin meie laeva "lõpetama", jäin omadega jõhkralt jänni, aga kella 6ks oli kõik tehtud, kobisin koju. Laadimislist sai õigel ajal välja, aga kõik muu on küll nii viimasel minutil kui veel olla saab.

Lõuna möödus 3 endise MT (üks saabus nädal tagasi Briti saartelt, naases tööle kodukontorisse) ja Eesti expati seltsis; kultuuriline erinevus paistab kaugele - hollandlased närivad võileibu, eestlased sooja sööki salati jms mõistliku nodiga. Koduteel käisin massaažikohast läbi - enne reede hilisõhtut ei saa midagi - ja uuest loodetud trennikohast sain teada, et nemad lasevad sportima aint aastase lepinguga. Aga kui viin oma tööandja tõendi (ja lennupileti???), et ma tõepoolest maalt lahkun, siis saab lepingu varem ka lõpetada. Karm, aga korralik. No ja ise vabandas veel sedasi, et asi see terve aasta maks ära maksta pole, et nad on teisest niiiiiiii palju odavamad. Ähmh, geniaalne müügiargument!

Ja hetkel jätkan oma testide tegemist - praeguseks üks valmis, teine pooleli (jube aeglaselt laeb küsimusi, sel ajal jõuab terve postituse teha!), 2 veel järel. Jäävad homseks.

Edit:
Seesuuret, meil on ikka väga soe - põõsad on kõik lehes ja muru sees õitsevad nartsissid! (Homme võtan tööle fotoka kaasa, siis äkki saan näidata ka, mitte ainult jutustada).
Ja.. aehh, reisikihk on peal, ja piknikukihk ka.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
reisikihk on mul ka. kuigi tööd on palju..ei teagi.

hoia veeämmer läheduses... sinna hea põlev sabaots pista :P
MUHEDIK ütles …
Ja kuhukanti need reisid ja lennukipiletid seekord Sind viima hakkavad?
Mul pole mingit kihku pesast välja pugeda, aga just hetk tagasi selline ettepanek tehti:)
mrt ütles …
Esialgu äkki aint rongipiletid. :)
Ei tea veel.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt