Viimane fototund

Ja oligi käes aeg lõputööd esitada - oli natuke kurb, aga veelgi rohkem lahe. Sest jubelahedaid töid esitati! Kohe selliseid, et... oeh! Erasmuse sild peegeldumas veepokaalis (tagurpidi), 4 pilti kirsiõitest mustal taustal, lasteportreed, laevad öösel täistuledes... Ahh!

Aga siin on siis minu töö, midagi, mille Hollandist kaasa võtan - mälestus ühest kevadpäevast rannas.



ehk
 
No ja... kommentaarid olid väga head. Eriti liigutas kõrvu (ja mitte ainult) juhendaja ütlus, et peaksin fotograafiaga kindlasti edasi tegelema.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Peaksid küll:) Sul pole mitte ainult kätt ja silma, vaid ka seda miskit, mida ei saa õppida ega omandada, see säärane kaasasündinud peendetaili ja emotsiooni vms märkamine ja tajumine. Koledas omapära ja ilu leidmine. Ja noh, kõike ei saa sõnadesse panna.
elfriide tramm ütles …
minu meelest ka!
selle asja nimi, millest muhedik räägib, on minu keeles tunnetus ;)
MUHEDIK ütles …
Ja minu valget tunnetust tumedal taustal ei kiida kohe keegi:(

Ja see millest räägin, on pisut enam kui tunnetus:)
MUHEDIK ütles …
Ja minu valget tunnetust tumedal taustal ei kiida keegi:(

See millest räägin, on pisut enam kui tunnetus:)
elfriide tramm ütles …
MINU keeles on see tunnetus :)

a mille eesi sind ei kiideta?

gratie :)
MUHEDIK ütles …
BP ei vaatagi mu uut ilusat bergeeniat ja seda sinist hüatsinti. Vähemasti ei ütelda miskit ilusad:(
elfriide tramm ütles …
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
mrt ütles …
a kõike ei saagi sõnadesse panna ju. eriti ku imetlusest keeletu ollakse.


aga ikke kiidan, ilusss ju. :)
kuigi need bergeeniad ja muud pillergoonid... ma ei saa neist aru lihtsalt. rumal veel.
elfriide tramm ütles …
pillergoon!
haa!
:)

noningu - no nigu pujäng :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt