Ullumaja

Sooja lubati kuni 37 kraadi. Ja äikest ka! Naised saunas rääkisid, et et täna on USA saatkonnas see 4. juuli pidu.. milline rõõm võiks olla sellise ilmaga pingviinide paraadil osaleda. :) Kuigi ega ma ei tea.. ma ei läind täna lõunalegi, sest nii kohutavalt hingemattev on.

Holland mängib Brasiiliaga veerandfinaalis!!! Oodatavasti-loodetavasti tuleb ilus mäng - teadjamad räägivad.

Update:
Juhhuuu, Holland on finaalis!!!
PS. Mul on miskipärast tunne, et ta mängib Ghana vastu. ;) Ja kihlvedu on sündinud.
A ikkagi!!! 2:1 Brasiilia üle. Wow! Ja nüüd ei jõua seda tuututamist ära kuulata... :D Rahvas on ikka täiega sillas! No ja kontoris... kontor pooltühi, ja seegi pool enamasti oranžis riietuses, jalgpall suurtelt ekraanidelt igal korrusel, õlu-fanta-krõpsud laudadel, ja tööd ei teinud keegi. Või nojah. Mõni ikka natukene tegi ka. :D

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
ohjeerum! teil juba praegu 30 kraadi. meil lubavad homseks kuni 30. ega's midagi.... tuleb käia, pihustipudel käepärast. ja ainult puuvillased (või siidist) hõlstimoodi (s.t. mitte ümber) riided seljas. ja õhuke peakate peas. tõsiselt.
elfriide tramm ütles …
WOW! holland võitis! haa!
mul on küll hea meel :)
peaasi, et fännid kuuma ilmaga ennast oimetuks ei pidutseks
elfriide tramm ütles …
mõned pildid selles galeriis on ikka VÄGA head


http://www.postimees.ee/?g=1712&art=283394#61574
elfriide tramm ütles …
täitsaprss, ma vahtsin ka jalgpalli :D

ainult et see ghana-uru ei taha mitte ära lõppeda, igav hakkab juba. enne oli küll väga ilus ja elus mäng. vähemasti ghana poolt .
elfriide tramm ütles …
ja nüüd on mul ghanast ikka kõvasti kahju. vaatamata sellele, et ma olin uru poolt. ja kõvasti tegid ghana poolehoidjad igasugu vuuduud seal tribüünidel

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt