Harjutusi iseseisvaks eluks

Ülesanne - lahenda minimaalse hulga liigutustega, st vähima tekkinud murekortsude ja kulunud närvirakkude arvuga järgmine Hiina mõistatus:

1) koli ära maalt X, kui sa veel mõnda aega elad ja töötad seal
2) koli maale Y, kuhu sa saabud rohkem kui kuu aja pärast. Boonus: Võtmed on olemas.
3) valmistu end sisse seadma maal Z kuuks ajaks, kui su pagasilimiit on 2 ühikut kaaluga 20kg + 5 kg. Piirang: Kaasa tuleb võtta kindlasti ühe nädala jagu väga viisakaid tööriideid, ja paar ühikut elektroonikat.
Piirang 2: Etteteatmistähtaeg 1 päev, millest 8 tundi veedad sa töö juures - homme tuuakse kastid ja pakitakse asjad. Boonus 2: millalgi tulevikus on enda sisseseadmiseks ette nähtud 1 vaba päev.

Zen.

PS. Nõudepesumasinat ei ostnud. Sest mitte ükski klienditeenindaja ei tahtnud seda mulle müüa. Pool tundi ootamist koos kontaktiotsimisega oli piisav aeg, et meelt muuta, st tühjade käte ning täis rahakotiga uksest välja astuda.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
zen neh :)
aga samas... ongi zen :)

ma mõtlen, et npmasssina saab vast siit ka või siis neti kaudu osta - vahel on väga häid hindasid.

prosi - prosit :)
MUHEDIK ütles …
:) nu see tähendab, et oli vale aeg või vale masin. Tulevad uued ja paremad ja ilusamad.
Maad X ja Y on kuidagi arusaadavamad, aga kus Sa resideerud seal Z-maal?
mrt ütles …
Onju zen - et kui selle 3 maa vahel žongleerimisega hakkama saad, siis ongi tasakaal. :)

Ma mõtlen kah, et ostan sealt. Lõppeks torkas mulle eile pähe, et ma ei viitsiks ju seda 24 kilo üheks ööks oma trepist üles vedada... Nii et oli tõesti vale aeg ja valed asjaolud, ilma on hetkel parem - 1 asi vähem, mille pärast muretseda. :P Kui tulen, siis saan.

Ok, muutujad võrrandis:
x - Holland, y - Eesti, z - Inglismaa. Resideerun Londonis. Hotellis. Ma ennustan, et pesupesemisega hakkab veel nalja saama.
MUHEDIK ütles …
Siis ei pese. Sul on ju eriline anne oma asjad poolduma panna:)ja Y-linna tuled 3 kohvriga:D
elfriide tramm ütles …
paljudes hotellides on pesupesemise teenus. kui ma usas olin, siis seal hotelli all keldris olid pesumasinad ja kuivatusmasinad - maksid miski paar raha ja said oma pesu pestud ja kuivatatud. pesupulber oli raha sees. a ma ei tea, kuidas inglismannide juures on.
elfriide tramm ütles …
prealegi on võimalik osta kasutatud npmasin. oluliselt odavam. ja neile saab ka garantii.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt