Viimased seiklused

Ma ostsin täna hiirelõksu ja maapähklivõid.
Sest väidetavalt pidi see olema miski, mida hiired sööksid...
Jaaa!!! Mul on kapis hiir. Ja seekord mitte mingi illusoorne tegelinski, kellest vaid krõbistamine, hiiremust ja ärasöömata kreekerid aimu annavad, vaid seekord suisa sabaga hiir. Ehk et - saba oli ainus, mida ma sellest elukast eile kapiukse vahelt nägin. Õuuuuudne. Ma arvan, et naabrid teavad ka, kui õudne täpselt. Kui neil kõrvad peas olid, muidugi. Isegi mu krohvimata laest kukkus krohvi. Jajah, kartsin küll.


Teine asi, mis elevust tekitas - seekord küll töökaaslastes, mitte niiväga minus - on see, kui paar päeva tagasi sõin hommikul poole kümne paiku töö juures pakisuppi, sisuliselt puljongit paari kribala makaroniga. Oli poleeeeeemika. Ja kirtsusninalised kommentaarid, et vuhh, kus haiseb!, ja kas sina sööd suppi?! ja murelikul sosinal küsis mu hipimutt, et kas nagu natuke vara ei ole... Ühesõnaga ma sain seesuguse tagasiside osaliseks, nagu ma oleks plaskust konjakit kummutand. Vat, need on need kultuurilised erinevused. :D

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
No tore ju ikka kui tähelepanu pööratakse:), olgu siis supp või kiljatused. Kuidagi peab ju endast märgid maha jätma:D


undessn- umbes nagu äraunustamind:)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt