Motivatsioon vajus talveunne

Pole üldse tuju tööd teha. Arenguvestlus sai peetud, tšekid esitatud ja nüüd lorutaks niisama. Kuniks koju kotile saab.

Ahjah, meelde tuli, kuhumaani kenijaalsus küündida võib! Parandasin Barcelonas loksuma-kolksuma hakanud kontsaplekki nõnnaviisi, et "liimisin" ta nätsuga kontsa külge tagasi. Mis sa hädaga ikka teed, muud vahendit polnd parasjagu võtta.

Midagi juhtus ilusat-head ka, aga praegu ei tule meelde.

Kommentaarid

Kairi Kaarlaid ütles …
Sama siin, ainult selle vahega, et ma olen kodus ja peaaegu koti peal. Energiatase on täitsa miinuses. Kusjuures Marss läks Kaljukitse, aga tolku pole sest midagi. Isegi magada ei viitsi.
MUHEDIK ütles …
Ma arvan, et Su motivatsioon peaks päris laes olema. Kui täna lugesin kui palju inimesi ööbib lennujaamades, siis vedas Sul ikka hullupööra, et kohale jõudsid.
Ja üleüldse, paari päeva pärast hakkab päike uut tiiru ja hoopis kõrgemalt tegema- päev läheb muudkui pikemaks ja varsti on jaanipäev käes:)
mrt ütles …
mhmh.. nõus kõigega. *kobib kotile, aigutab ja noogutab - ma luban, et kui see päike kõrgemalt käima hakkab, siis ma kunagi ärkan üles ka. :)
elfriide tramm ütles …
no kui aromaatne koffitass ninast umbes 30 cm kaugusele pealetuult panna, küll siis varsti ärkad ka :P

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt