Oma soovidega tuleb ettevaatlik olla :)

Mu netisõnastik andis täna tähendustest rikka repliigi -
If you want to put yourself on the map, publish your own map
(kohmakalt tõlgituna:
kui tahad end kaardile panna, pead selle ise avaldama).

Terve eelmise neljapäeva ennelõuna otsisin ja printisin ma maakaarte... Ning samal pärastlõunal pakuti varianti piiri taha kolida. Variante oli koguni kaks, ning sestap jagus kahtlust oma kaheks-kolmeks päevaks, ent lõplik otsus langes Londoni kasuks. Juunist!

Kommentaarid

Kairi Kaarlaid ütles …
Oh, äh, lähedki jälle ära vä?! Mul on tunne, et Sa pole veel õieti tagasi olndki. Nüüd läheb ju siis kiireks, ma mõtlen kohvikuskäikude ja muuga ja ega palju enam ei jõuagi.
MUHEDIK ütles …
unistama peab ikka suurelt, siis tulevad ka suured asjad
elfriide tramm ütles …
tegelt on mul hea meel! su pärast!
kuigi mul on ka teisipidi kurp... et juba nii ruttu.. ja sa pole õieti sauna saandki .... ja kevad ja suvi ju ja... ja .. ja... ja

aga tore on ikka.
a sügisest ei saand vä? :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt