Sügisekuulutajad

  • Täna tööle tulles polnud jakki eriti kuskile panna, nagi oli täitsa täis! :O
  • Juba paar nädalat on meil liiklusummikud! Bussil kulub Peterburi mnt-t Tartu mnt-le keeramiseks oma 3-4 foorituld...
  • Bussid-trollid-trammid on rahvast pilgeni täis; sh suurenenud on haisvate kodanike kontsentratsioon.
  • Päev on lühem - lipuheiskamise hümni kuulen peale ärkamist (mitte enne, nagu suvisel ajal kombeks).
  • Öösel laamendas (no krõbistas) mu kapi taga üks hiir. Öine peletusmeetod - karjumine, ning lasin kapi ja seina vahele parfüümi. Hommikune tõrjemeetod - lõks + mürk.
  • Kõik mu suvelilled on kas ära kolinud või ära kuivanud.
  • Töö juures on täitsa normaalne villaste sokkidega olla.
Kaugel need hommikused halladki enam on...

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
iseenesest lahe... kuigi... njah. meil on udud. mitte hallad! kuigi ühel ööl aknast välja vaadates tundus esimese hooga seda õhukest tihedat udukihti vaadates, et lumi on maas :))))

parföng??? ma teadsin, et kapi taha lastakse hiirte peletamiseks ikka makrofloeksi...:P

btw, sul jalgsi ei lähe kiiremini, kui vihma ei saja?
elfriide tramm ütles …
a minu jakk vmt käib ntx mu tooli seljatoele :). tegelt kleepisin oma kapiküljele mõni aeg tagasi privaatnagi, varem oli tooli seljatoel

annise - heh :)
MUHEDIK ütles …
Tuleb siis uued lilled muretseda või?

Ja see pisike hiireke, no mis ta peale karjuda, tuli teine ju ainult sooja:)
MUHEDIK ütles …
Ja mis lumi, täna kõige ehtsam suveilm


quilpore:) segane värk

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt