Päevaraamatusse kah natuke





Niisiis, uus aasta on vahepeal kätte jõudnud.. Ehk kõik on justkui muutunud, värske ja lootusrikas. Natuke on ka - lumi tuli maha ja niisamagi sai kuidagi palju kergem. Mul küll.

Kasvõi juba seepärast, et 2011. aasta viimased päevad olid täis ootamatusi.

Näiteks viimasel tööpäeval (30.dets) suri mu arvuti ära. Hommikul kodus ta töötas, ei midagi kummalist; aga kui kontorisse jõudnult ta uuesti sisse lülitasin, et aasta viimastele ülesannetele valu anda, siis.. see, mis tööle ei läinud, oli mu läpakas. Nojaaa, et IT kutt vahetas järgmisel nädalal kõvaketta ära, ja nüüd on kõik tore jälle, aga-aga-aga! Ehmatus oli suur.


Ja 31.detsembril lendasin ma lärraki! ristseliti. Lund oli 2 mm, mul megalibedad saapad ja kiire oli ka - kiirustasin aasta lõppu ära saatma. Püsti tõustes oli tunne, et rongist jään ma küll maha ja pool selga läheb raudselt siniseks. Aga ei midagi seesugust! Rongile jõudsin tänu taksojuhile, kes mu paarsada meetrit hiljem peale korjas ja kenas vene keeles pika jutu maha pidas ja kõike uut ja head soovis. Ma sis talle kah. :) Ja lõppeks selja tohterdas saun.

Seevastu 2012. aastal on asjad hakanud paremaks minema - meeletud sissemagamised jäid vanasse aastasse, nüüd jõuan õigel ajal tööle; lumi tuli maha.. Uhm, midagi oli veel. :)

Aga vat viimanel nädal on küll kurioosumitest tulvil.
  • Kuivõrd juba teised saapad ähvardavad viimase paari kuu jooksul ära laguneda, sest nad on lihtsalt nii läbi ligunenud, siis paar päeva tagasi ostsin kummikud! Ja eile eile käisin nendega kogunisti tööl. Ahh, mis väärt kombo - ema kootud punased sokid sinistes kummisaabastes. Soovitan, sest soe oli!!!
  • Laupäev = lumeinglid ja tiir vanalinnas koos sõbrannaga. Täitsa mitu tassi kakaod, ja meeletult nalja.
  • Pühapäev = ??? Tegin vist ka midagi nagu ju???
  • Esmaspäev = kinos Lohetätoveeringuga tüdrukut vaatamas. Võigas ja hirmutav, aga hea film. Pärast ajasin pluusi seest makaroni taga.
  • Teisipäev - poole 7-ni tööl, ja siis otsustasin firma õhtusöögi kasuks - saab kaks sõna juttu ajada, ja saab kiiremini süüa, kui koju kooserdades ja seal kokkama hakates.
  • Kolmapäev - šokiteraapia töö juures kulmineerus õhtuks... Ülemus üritab seitset nahka koorida, ja vabandas seda hiljem öeldes, et ma tahtsin sulle näidata, kui kiired võivad ajad olla. Uhm. Et mitte lihtsalt ei viska vette, vaid surume natuke vee alla ka? Mis seal ikka; kirjutasin vastu, et ma oleks eeldanud vähe teistsugust lähenemist, aga küll ma hakkama saan.
  • Neljapäev = 7-ni tööl. Koju vanni "Uhkust ja eelarvamust" lugema.

Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Sisutihe neh:)
elfriide tramm ütles …
kummisaabaste eest 10 points! meil siin igasugu peened beibed ostavad endale ka kummikuid :)

muus osas 1 suurpikk kallistus!

--
formen - kas peaks lugema kokku v lahku? :))
elfriide tramm ütles …
ja huvitav, kuskohas kolmap see kuu oli - mulle (ja nii mõnelegi veel) oli siis igatahes selline shokiteraapia, nagu aastaid pole olnud.
Titsu ütles …
pühapäeval käisid sa kinos Sherlockit vaatamas ja Vapianos söömas:D

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt