Kiidulaul Estonian Airile / Tallinna Lennujaamale!!!

Mul oli reedel plaanitud lend: Tallinn-Amsterdam-London.

Kuna Amsterdamis oli lumetorm ja kaos, siis ei j6udnud mu lennuk 6igel ajal siis Tallinnasse. Mis tekitas muret, et hea küll, ma v6in ju Amsterdami j6uda, aga kuidas ma sealt Londonisse edasi saan.

Värava juures töös olnud kutt ütles, et pole m6tet muretseda - a) kui Ams-Tll (ja seega ka Tll-Ams) lend hilineb, siis küllap hilineb ka Ams-Lnd. b) kui lend hilineb liiga palju, siis pannakse mind seal järgmise v6imaliku lennu peale, ja vajadusel ka hotelli.. Londonisse saab igal juhul. Ma küsisin, et ega ei ole v6imalik m6ne teise lennu peale saada - et noh, Londonisse saab ju ka Helsingist ja Kopenhaagenist ja Stockholmist ja minugi poolest kasv6i Münchenist. Ta vastas, et ta kahjuks ei tea; ainus, mida teha saab, on kannatust varuda ja oodata.

OK. Ootan, usaldan. Mis sest, et maharahunemine ei tahtnud kuidagi edeneda. Ju nad teavad paremini.

Närvis olin ikkagi, sest päev oli olnud suht pöörane.. üks pisemaid muresid oli see, et korraks isegi kartsin, et olen telefoni töö juurde jätnud.. Aga seegi oli.. Paanika! Aga peale seda, kui olin oma reisikoti tühjaks tõstnud, ja ära pakkinud, jälle tühjaks tõstnud ja uuesti ära pakkinud, jagus oidu asjad kokku toppida ja abi küsida. Üks lennujaama töötaja oli n6us mulle helistama; ja telefon helises. Kotivoodri vahel. Siiski olin higine ja ärevil. Et m6tteid mujale saada, läksin kohvikusse, panin läpaka lauale, tellisin siidri (jajaa, ma tean!!!), pidasin emaga maha väikse telefonik6ne, otsisin wifit ja plaanisin tööd teha. Aga sain vaevalt pool klaasi joodud ja wifi ühenduse saavutatud, kui kuulsin valjuh22ldist oma nime.. paluti minna teise väravasse - Kopenhaageni lennu peale. Ohooo! Vast napp pooltund/tund oli mööda läinud.

Virutasin läpaka kinni, kulistasin joogi alla, toppisin asjad kokku ja tormasin väravasse nummer kaks! Vähe sellest, et ma sain Kopenhaagenisse, kust saab kergesti edasi, nad olid juba Tallinnas mu koguni Kopenhaagen-Londoni jätkulennule edasi bookinud. Sain kohe uued pardakaardid ja puha, ehk et ei mingit muret sealses lennujaamas.

Kogu selle susser-vusseri peale maandusin vast napilt tund plaanitust hiljem. Üks pluss veel - mul oli ainult käsipagas, seega ei mingit sekeldust kohvritega!!! :)

Ahjah, ja mul olid supernaabrid m6lemal lennul - austerlanna, kes elab eestis augustist saadik, ja inglasest kirjanik, kellel on Tallinna vanalinnas korter, kust ta kirjutamas käib. :)


Kommentaarid

MUHEDIK ütles …
Numaitea, millega Sa selle poisi/mehe seal ära võlusid. Nägid väga hea või väga õnnetu välja?:)
mrt ütles …
Ähh?? Ega see poiss ei teinud midagi ju! Ikka kuskil keegi muu korraldas selle, täitsa s6ltumatult. Ja ma polnud ainus, kes ümber bookiti. :)
Kairi Kaarlaid ütles …
Suurepärane ja päris uskumatu abi ja vedamine! Tavaliselt on ikka nii, et lubatakse suure suuga ja pärast pead ikka ise vaatama, kuidas saad.
Kairi Kaarlaid ütles …
Kannan ette: Kapis oli eile soe. Veeämbrit unustasin vaadata, aga kuna sokid märjaks ei saanud, siis ilmselt üle ei ajanud.
elfriide tramm ütles …
mul on hea meel! :)

mde, ams-lnd ei hilinenud. su sms peale läksin schipoli lehele ja vaatsin kõik selle aja arrivalid ja departured üle, hilinesid ainult osad. ja kui sa oleks 2h hilinenud lennuga ams-i jõudnud, siis lnd-sse poleks sel päeval enam lendu olnudki, nii et öö oleks sel juhul ikkagi lennujaama hotellis olnud. seega igatekanti vedamine :)

heh - happirr :)))
mrt ütles …
atehh kapi eest. ja mudu ka. :)
KIMALANE ütles …
Palun natuke infot Hollandi kohta.
Mõtlen siin juba paar nädalat, et kuhu reisile minna. Käis selline klõks, et vaataks Hollandimaad.
Ja küsimus, mis on need vaatamisväärsused, millepärast sinna sõita.
Ette tänades,
kimalane
mrt ütles …
Tere, Kimalane!

Andeks, et vastamine viibis.. olin komandeeringus. Ning lisaks sellele tahtsin kirjutada ka piisavalt sisukalt, et Su huvi tagant õhutada. Sest.. ausalt, see paikkond väärib tutvumist. Kirjutasin selle tarvis eraldi postituse, mis vist sai siiski pisut liiga pealiskaudne. :S

Kogu see ajalooline taust + kaasaegne kompott - kunst, inimesed, tänavapilt, söögikohad.. See sulatusahi on muljetavaldav. Samas on kõik kuidagi inimlikus mõõtkavas (kui mõned 3-4-kihilised viaduktid välja arvata), ning võib juhtuda, et tunned aegajalt keset kaasaja sagimist, kui iidses paigas sa tegelikult asud. See tuleb ootamatult ja korraks, aga siis hoomad aimamisi, kuiväga see on Euroopa süda.

Ja sellisena on see üks väga-väga eriline kant - ajalooline, modernne, kihistusi täis, põnev.

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt