Kräun kuubis ehk füsioteraapia nr 7

Eelmisest korrast on vaid nädal möödas, seega lootsin, et tänane sessioon on leebem. Eeh.. ei olnd ta midagi. Võibolla seepärast, et eelmise nädala manipulatsioonidele järgnes 2 päeva peavalu ja et täna ärkasin kange kaela ja tundliku turjaga. Kärss kärnas ja maa külmand.. madalrõhkkond.

  • Katsus kaela, mudis õlalihaseid (?), kõik kohad olid ootamatult hellad. Mis pidi hea märk olema. Eks ma siis usun. Siis katsus kaelalülisid - 3 neist olid väga valusad ja väga vales kohas. Mudis ja kaksas siis paika. Siis surus roideotsa (rangluu juurest) tahapoole ja mingit kaelalüli ettepoole.
  • Kamandas mu kõhuli, ja pressis kõik need valupunktid kaelast kuni abaluude vahelise alani lapikuks, st lammutas neid puntras lihaseid ja (varasemase kogemuse põhjal arvan, et) pressis/kakkus sidekudet/fastsiat lahti. Kui ta lõpetas, olin täitsa kutu-piilu omadega. Väsind, ja suur haledus kippus ka peale.
  • Pani mu jälle kaelapidi massina külge venima. Ausalt, see on vastik. Mehhaaniline ja vastik.
  • Leidis ühe mu 2005. aastal tehtud kaelapildi üles. Selgus, et juba siis oli mu kael sirge nigu suusakepp, 1 miski kõige ülemine vaheasi (no see, mis lülide vahel on) on minimaalseks kulunud, 3 kaelalüli on vaheldumisi kummalegi poole viltu/pöördunud, ja kuna õlad olid eri kõrgusel, siis selgroog oli selgelt nähtavalt kõver. 7 aastat tagasi!
Nädala pärast tagasi.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
tead, mis mind imestama paneb? see, et sulle 7 a tagasi ei öeldud, et asi on jama ja midagi on vaja kiirelt ette võtta. nii füssari kui ka trenni ja rühi korrigeerimise mõttes.

lülide vahel on diskid :)
MUHEDIK ütles …
A rüht on ju hea:)
elfriide tramm ütles …
kui selgroog on kõver (ja kael sirge) ,siis järelikult ei saa rüht hea olla :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt