Titekakablogi

Ohhooo, 12,5 tundi ööund! (Söögipausidega st, nagu ikka.) Seda see eilne ainsaks jäänud uinak tähendas.

Hambaid 6 - üleval 4, all 2.

Eile sõi õuna.

Kasvab, kasvab. Loeb raamatuid ja ronib mööda riiuleid ja puha.

Juttu on palju - tatata, emmeee, nänänää,  ammammm, äähähh, hõõhõ, eheheee, erinevalt kõrgusel iiiiii. Ja muidugi see kuulus rrrrr ja tirrrrr. Nutt käib ka nüüd sedasi RRRRRRRRRRRRRRRitades. Ja mitte ainult protestinutt enam. Nii, et kui normaalsetele inimestele tunduks, et keset ööd hakkas äratuskell plärisema, siis tegelikult tahab hoopis laps süüa.

Midagi oli veel, aga ei mäleta. Aaa, meelde tuli - Fiat 500 tundub siinkandis ilmatuma pop auto olevat, ükspäev nägin vist viit-kuut erinevat. Ja siis see, et mu kallis kaasa valib mulle jalgratast, ilmatuma peent sorti ja veel peenemate nimedega. Üks on näiteks Cafe Racer (kahju, et mitte Cafe Cruiser.. ma kruiisiks "rassimise" asemel hea meelega) firmalt Creme.

Ja teine oli selline:

 
Ahjah, daaliad õitsevad. Roosid ikka ka/veel.

Ja ükspäev käisin poes, ostsin lapsele riideid - paar pluusi, dressid, teksased, retuuse. Ja kui W koju tuli, siis oli tal kah poekott kaasas - oli samuti Kakukesele riideid ostnud, pükse mitu paari ja pluus. :) Great minds think alike, või kuidas see oligi.

W tuulab mööda kinnisvarasaite, otsime. Oleme paari elamist koguni vaatamas käinud (W rohkem kui mina). Siiani ei midagi.  Kord on aknad ühekordsed, kord on kraanikauss verandal, mitte köögis, kord pole magamistoas aknaid, siis jälle on korteril aed, aga sinna ei saa mitte oma elutoast vms, vaid trepikoja kaudu, läbi ühiskasutatava garaazhi. Jne. Ja mina teen muudkui nimekirja taimedest, mida oma/meie tulevasse aeda tahan.Ja mis seal kõik veel olema peab. Ja mis majas olema peab. Ja.. No et pesapunumise tuurid on peal. Suurelt! Sest korraga tahaks õmmelda, kududa, istutada, kokata, koristada, värvida, mööblit ehitada ja mida kõike veel.

PS. Ja kas teate, üks korralikult täislastud pomm-mähe haiseb nagu... kanep! Nii et kui keegi iial küsib, siis nüüd ma oskan öelda. Kui Hollandis elasin, siis kodueestlased ikka uurisid, a ma ei osand midagi kosta. Nii et - suht öökimaajav. Ahjah, ja nagu nõiutult on juba paar nädalavahetust (kui W kodus on) ilma kakamata mööda saanud, see-eest esmaspäeval on tavalise ühe demineerimist vajava mähkme asemel kaks või koguni kolm. Spetsiaalselt emmele, onju!

Kommentaarid

Unknown ütles …
Mis seosed Sul kanepiga on? :D
Punuge jah, a ma arvan, et sääraseid kui kodus, sealt ei leiagi :(
mrt ütles …
No Hollandis elades oli selle lõhna suht tavaline tunda, muid seoseid polegi.
elfriide tramm ütles …
lahe!

aga....kanep? mismõttes?

ja kule, küsin uuesti- mismoodi seda fnkolit tehakse-süüakse?
mrt ütles …
Aaa, fenkol. See ju apteegitill. No mis selle mugulaga ikka teha, pesed puhtaks, lõigud juppideks viskad koos sortsu vee ja võiga potti ja hautad seni, kuni pehme on. Kui eriti lux-tuju peal on, siis võid lõpuks sortsu kohvi- võ vahukoort kah panna ja kastme teha. Ilmselt annaks teda ka ahjus teha. Aga kuna ta on üsna intensiivse lõhnaga, siis ma mingite ühepajatoitude sisse teda ei paneks.
MUHEDIK ütles …
... ja mulle ei meeldi ta aniisimaitse :(
elfriide tramm ütles …
a laps sööb vä? ma proovin ka. meil see söömine on nagu on...

dzhiisas, on ikka valikud.. a hea, et kraanikauss kuuris polnd., onju.

ja alla cafe chockolatethroweri ma küll ei mängiks :P

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt