Pisut eksalteeritult

Ma olen vist vanamoodne, mulle tundub, et osad uuendused on tegelikult ikka täitsa bluff ja "rahvalt raha välja petmine". No võtame näiteks need suhkruasendajad - esteks ei võta nad magusaisu ära ega tekita rahulolutunnet, mida magus peaks tekitama, teiseks ei aita nad põrmugi kaalu langetada, kolmandaks on nad üht- v teisipidi puhas mürk ja takkapihta maitsevad nad ikka üsna vastikult.

Teiseks igasugu 'osta 2, saad 5' kampaaniad kulmineeruvad sellega, et sul on kodus 7 ühikut kola, millest lahtisaamise eest tuleb samuti maksta (prügivedu pole ju tasuta), ning soetada tuleb ka üks ja korralik.
Mis veel? Odav wc-paber. Mu meelest kulub seda kordades rohkem, sest a) ta on nii õhuke, et ... Uhm, jätame tehnilised üksikasjad kirjeldamata. b) tihtipeale on ta ka nii rabe, et tavapäraselt rullist tõmmates saad tulemuseks pihutäie kasutuid ribasid, eriti, kui tegu on mingi megasuure säästurulliga, nagu meil töö juures oli. c) kogu see nikerdamine ajab närvi nii mustaks, et kui lõpuks õnnestub paberit kätte saada, võtad kiusu pärast topeltkoguse!

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Vaid sellest, et vee säästmise mõttes tundub mulle vana ja lollikindel meetod - keera vesi kinni! - kõige tõhusam. No oli meil see veesäästja, st see jublakas, mis dušiotsiku sisse käib, ja mis veesurve peaaegu olematuks muudab. Ma ei osanud sellest suurt muud arvata, kui seda, et pesuskäimine võtab kohutavalt kaua aega. Nii kaua, et endal ka juba tüdimus peal. Sai siis mehele kurdetud, et veesurve na nõrk, et enda puhtaksloputamine võtab terve igaviku, et kas sellega midagi ette võtta ei saa. Selgus, et saab küll. Ja tulemus? Senise 30-minutise lodistamise asemel sain end kiirustamata puhtaks vähem kui 10 minutiga. Ja! Vett kulus kolmandiku võrra vähem!!! Ps. Tõe huvides olgu märgitud, et ma rakendan seda "mereväelaste-meetodit", st keeran kraani enda seebitamise ajaks kinni.

Kommentaarid

elfriide tramm ütles …
ma olen suga täitsa nõus!
sealh wc paberi osas, milles seda õhukest pead siukse uniku võtma, et tegelt kulub seda palju rohkem. see on umbes samasugune lollus, nagu odava puukoorepelleti kasutamine, kus seda kulub madalama kütteväärtuse tõttu nii metsikus koguses, et rahaliselt teeb ikka sama välja. lisaks veel pidevalt shlakist ummistunud (ja vahel totaalselt peessekeeratud) põleti :/

a vesi - mhmh. ma keeran hammaste nühkimise ajal ka vee kinni. ja reaalset vee kokkuhoidu tõi nõudepesumasin.

a mde, tead, miks need suhkruasendajad (jah, on enamasti närvisüsteemi või nö süsteemsed hormonaaltasakaalu tuksikeeravad mürgid) magusaisu ära ei võta? ja vahel tegelikult isegi veel suuremaks teevad? meie keha on väga tark ja niipea, kui aju saab signaali magusa kohta, hakkab ta glükoosi kui lihtsaltsaadavat energiat otsima. kui seda glükoosi siis ei ole, siis ta nö tõstab glükoosihäire (sest kusagil peab see glükoos ju olema, kui magusasignaal tuli) ja su keha hakkab glükoosi järele karjuma. s.t. keha saab signaali, et kusagil on saadaval glükoos, järelikult ei ole vaja enam rasvast energiat toota ja tuleb see glükoos üles leida. tekib väga vastik tunne ja vastupandamatu magusaisu. seega - kas ei söö üldse magusat või söö parem glükoosi (suhkrut), siis saab keha ka oma vajaduse kätte.
mrt ütles …
Elementaarne, Watson! Ma keeran ka nõudepesu, st nõude "seebitamise" ajal vee kinni. (st, nende nõude puhul, mida massinasse panna ei saa/tohi).

Populaarsed postitused sellest blogist

Aitäh!

"Kell on juba kolmveerand kakssada"

Loomadest, lootusrikkalt